וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ניצחון לעתודה בפתיחת ההכנה לאליפות אירופה

ישראל גברה 21:31 (11:18) מרשים בחוץ על טורקיה במשחק ראשון מבין שניים. השוער ליאור קפלן היה המצטיין במשחק

ירמי סידי נבחרת העתודה בכדוריד. יועד כהן, איגוד הכדוריד, מערכת וואלה! NEWS
סידי בדרך לשער/מערכת וואלה! NEWS, יועד כהן, איגוד הכדוריד

נבחרת העתודה של ישראל בכדוריד, שתשחק בחודש הבא באליפות אירופה עד גיל 20 באוסטריה, פתחה היום (שישי) את משחקי ההכנה שלה לאליפות עם ניצחון חוץ מרשים על טורקיה, 21:31.

הנבחרת, המודרכת על ידי דראגן ג'וקיץ' ושחר הבר, פתחה את המשחק מצוין והוליכה בתום במחצית הראשונה 11:18. גם לאחר ההפסקה ישראל הייתה טובה משני צידי המגרש והשוער, ליאור קפלן, שקיבל את ההזדמנות בין הקורות, היה המצטיין על המגרש.

כבשו לישראל: רם טורקניץ' 6, שחר לוין, שרון פרס-שלם וטל גרא 5 כ"א, נדב ביטון וסהר חלפון 3 כ"א, בן ליברטי, ירמי סידי, אלעד ויינפלד, תומר וייסלר 1 כ"א.

המאמן ג'וקיץ' אמר: "זה משחק ראשון אחרי הרבה זמן ועבורנו הוא בהחלט היה טוב. היינו קצת מופתעים מהיכולת שלנו, בכל זאת לא קיימנו משחק מאז העלייה לאליפות ורוב השחקנים סיימו את הליגה לפני יותר מחודש, כך שזה נחמד. נצטרך להמשיך בהכנות, וגם מחר יש שחקנים שיקבלו הזדמנות להצדיק את מקומם. נעשה הכל כדי להגיע במוכנות הגבוהה ביותר לאליפות אירופה".

מחר תשחק ישראל פעם נוספת באזור איסטנבול ובהמשך תפגוש את דנמרק (שתגיע לארץ) ואת גרמניה, שתי נבחרות שהן ראשי בתים באליפות. המשחקים באליפות ייפתחו ב-24 ביולי ועוד קודם לכן, ישראל תגיע להכנה אחרונה בסלובקיה, שם תתמודד מול הנבחרת המקומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully