וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: שגיא מוקי יפתח מול קורקייביץ'

5.6.2014 / 22:22

הפולני ימתין למדורג 6 בפתיחת גרנד פרי קובה. ג'רבי מול רודריגס או קמפוס בסיבוב השני. שישה ישראלים יתמודדו בשישי

ירדן ג'רבי, ג'ודוקאית ישראלית. רויטרס
הציפיות גבוהות. ג'רבי/רויטרס

ירדן ג'רבי תחל ביום שבת את דרכה בגרנד פרי קובה במסע הארוך לעבר השגת הקריטריון לריו, ומלבד השאיפה לחזור הביתה עם מדליה אחרי האכזבה מאליפות אירופה לפני כחודשיים, היא בעיקר תקווה לחזור לכושר שאפיין אותה כאשר זכתה באליפות העולם. היום (חמישי) נערכה הגרלת הקרבות שסידרה לה מפגשים נוחים לפחות בתחילת התחרות.

ג'רבי (63 ק"ג) תחל את דרכה בסיבוב השני והיא תפגוש את המנצחת במפגש בין הקובנית דלידייביס רודריגס לקרלה קמפוס מאקוודור. אם היא תנצח, היריבה הבאה שלה על מקום בחצי הגמר תהיה הילדה דרקסלר האוסטרית (מקום שלישי באליפות אירופה ב-2011) או ליילני אקיאמה האמריקאית.

היריבה המשמעותית של ג'רבי בתחרות היא אלופת אירופה מליסבון, קלריס אגניינו הצרפתיה, אותה היא ניצחה באליפות העולם האחרונה. לשמחתה הרבה, אגאטה אוזדובה הפולניה שהדיחה אותה באליפות אירופה, לא תוכל לפגוש אותה עד חצי הגמר.

שירה ראשוני (48 ק"ג) תפתח את התחרות מול דיאנה קובוס מאקוודור. באותה קטגוריה, אמלי רוסנו תפגוש את מריה סיו הקובנית בסיבוב השני. רוני שוורץ (52 ק"ג) תתמודד מול ייגנאן מה הסינית וגילי כהן תמתין לראות מי תצפה לה בסיבוב השני: לוז אולברה (מקסיקו) או ליאנט פארה טורס (קובה). קמילה מינקאווה (57 ק"ג) תתמודד מול קורינה קפריוריו, אלופת אירופה מ-2010, בפתיחת התחרות שלה. ליאור וילדיקן (70 ק"ג) תנסה לחלוף על פני ונסה צ'אלה (אקוודור) או מיידוליס מרטינס (קובה).

אצל הגברים, הפוקוס יילך לשגיא מוקי (73 ק"ג), המדורג שישי בעולם שרק לפני שבועיים קטף את מדליית הזהב בגרנד סלאם באקו. מוקי יחל את דרכו בסיבוב השני עם מפגש מול פיוטר קורקייביץ' הפולני, שזכה באליפות אירופה ב-2008. אם הוא יעבור את הפולני, צפוי לישראלי מפגש מול מוסא מוגושקוב הרוסי. טומי ארשנסקי (60 ק"ג) יחל את דרכו גם כן בסיבוב השני כאשר הוא ימתין למפגש בין דייויד גרסיה ממקסיקו ללנין פרסיאדו האקוודורי.

ביום שישי יתחרו ראשוני, רוסנו, שוורץ, גילי כהן, מינקאווה וארשנסקי, ובשבת יעלו על המזרן ג'רבי, וילדיקאן ומוקי.

שגיא מוקי, ג'ודוקא ישראלי. יוסי ציפקיס
בכושר טוב. מוקי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully