וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשישי: טקס מצטייני העונה בליגת העל בכדורסל

5.6.2014 / 18:09

המנהלת תערוך מסע"ת לקראת הגמר ותחלק תארים למצטיינים (11:30, שידור ישיר בוואלה! ספורט). ירושלים וחיפה נקנסו

שחקן מכבי חיפה דונטה סמית'. אדריאן הרבשטיין
סביר להניח שמקומו בחמישייה מובטח. סמית'/אדריאן הרבשטיין

מנהלת הליגה תערוך מחר (שישי, שידור ישיר החל מהשעה 11:30 בוואלה! ספורט) בצהריים את מסיבת העיתונאים הרשמית וטקס הגאלה של ליגת העל. מצטייני העונה נבחרו על ידי פאנל עיתונאי כדורסל וכן על ידי גולשי אתר האינטרנט של המנהלת. לחמישיית העונה מועמדים: קרלון בראון ורביב לימונד מהפועל תל אביב, דווין סמית' ואלכס טיוס ממכבי תל אביב, טיילר האניקט מעירוני נס ציונה, קווין פאלמר ואפיק ניסים מהפועל אילת, יותם הלפרין וג'וש דאנקן מהפועל ירושלים וכן דגן יבזורי, בריאן רנדל ודונטה סמית' ממכבי חיפה.

על תואר תגלית העונה מתחרים אבירם זליקוביץ' ועוז בלייזר מבני הרצליה כאשר הזוכה בתואר זה יקבל מילגת לימודים על סך 2,000 דולר מתנת רענן כץ. על תואר השחקן המשתפר נאבקים ראש בראש שלומי הרוש מהפועל חולון ושון דאוסן ממכבי ראשון לציון. השחקן השישי ילך אחד מהשלושה: דגן יבזורי, דייויד בלו או אלכס טיוס. המועמדים האחרונים לתואר שחקן ההגנה הם דרווין קיצ'ן ובריאן רנדל.

במסגרת ההסכם בין מנהלת הליגה לרשת התכשיטים והשעונים הבינלאומית ה.שטרן תעניק החברה שעונים למצטיינים העונה. זו השנה השמינית שבה מעניקה ה.שטרן את טבעות האליפות לכל שחקני הקבוצה האלופה. טבעת האליפות עוצבה במיוחד עבור מנהלת הליגה בכדורסל והשנה טבעת האליפות עוצבה בזהב צהוב 18 קראט, בשונה משנים קודמות, ומשובצת באבן סיטרין. העיצוב הייחודי כולל הטבעה של סמל הליגה וחריטה מיוחדת של הכיתוב CHAMP 2014. שווי כל טבעת כ-3,600 דולרים.

בעקבות שיתוף הפעולה בין מנהלת הליגה לרכבת ישראל יוכלו אוהדי מכבי תל אביב ומכבי חיפה להגיע באמצעות רכבות ישראל למשחקי הגמר. אוהדי מכבי תל אביב יוכלו להגיע לתחנת חיפה חוף הכרמל שם יחכו להם שאטלים לאולם. בסיום המשחק יוכלו האוהדים לחזור בשאטלים לתחנת חיפה חוף הכרמל ומשם ברכבת של השעה 00:39 בחזרה לתל אביב. צלחת האליפות החדשה לעונת 2013/14 תעלה לחיפה ברכבת ביום ראשון בשעה 11:22 מתחנת רכבת תל אביב סבידור מרכז ותגיע כעבור כ-50 דקות לתחנת הרכבת חוף הכרמל בחיפה ומשם תעלה להיכל הספורט ברוממה. נוסעי הרכבת יוזמנו להצטלם עם הצלחת.

* הפועל ירושלים עמדה לדין משמעתי בגין הפעלת חזיזים בתום המשחק הביתי האחרון שלה נגד מכבי חיפה ונקנסה ב-10,000 ש"ח בפועל ו-12,000 על תנאי. מכבי חיפה עמדה לדין בעקבות קריאות גזעניות ונהמות במשחק הראשון נגד הפועל ירושלים ונקנסה ב-10,000 ש"ח בפועל ו-10,000 על תנאי. מכבי באר יעקב שירדה מהלאומית לארצית לא תוכל לשחק בארצית אם לא תשלם את כל חובותיה עד פתיחת העונה הבאה.

שחקן בני הרצליה אבירם זליקוביץ'. יוסי ציפקיס
תגלית העונה? זליקוביץ'/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully