וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני מותו, וילאנובה שכנע את מסי להישאר

בספרד מדווחים על פגישה טעונה שבה מאמנו לשעבר של כוכב ברצלונה שכנע אותו להישאר. וגם: צפו בההשתחוות שקיבל מסי

ליאונל מסי שחקן ברצלונה מאוכזב. David Ramos, GettyImages
"לאן אתה הולך? לפריס סן ז'רמן?". מסי/GettyImages, David Ramos

האם ליאונל מסי התכוון בשלב מסוים בעונה החולפת לעזוב את ברצלונה? ברשת הטלוויזיה TV3 מפרסמים הבוקר (חמישי) על מפגש דרמטי במיוחד בין כוכב ברצלונה לבין טיטו וילאנובה שהלך לעולמו שישה ימים בלבד לפני מותו של המאמן, ובו אמר מסי: "אדוני, אני עזוב". על פי הדיווח, מסי התייצב בביתו של וילאנובה ב-19 באפריל ודיבר איתו על עתידו במועדון כאשר וילאנובה הצליח לשנות את דעתו ולהשאיר אותו בסופו של דבר בברצלונה.

המפגש עצמו התקיים שלושה ימים בלבד אחרי ההפסד בגמר גביע המלך לריאל מדריד, שהגיע שבוע בלבד אחרי ההדחה על ידי אתלטיקו מדריד בליגת האלופות. באותה תקופה הפרעוש ספג הרבה מאוד ביקורת על ההופעות שלו בקאמפ נואו. על פי הדיווח, וילאנובה שהיה באותה תקופה חולה מאוד נמנע מלהיפגש עם שחקני ברצלונה, אבל לבקשתו של נשיא ברצלונה, ג'וזפ ברתומיאו, שכנע אותו להיפגש עם מסי ועם השוער מנואל פינטו.

באותה פגישה כאמור עדכן מסי את וילאנובה על העזיבה שלו, ובתגובה מאמן ברצלונה לשעבר תהה: "לאן אתה הולך? לפריס סן ז'רמן?". מסי הבהיר שהכסף לא חשוב לו, אלא הרבה יותר מכך. וילאנובה שניסה לשכנע אותו הסביר לו שהוא לא יהיה טוב יותר מחוץ לברצלונה, ובקבוצה הזו הוא זכה בכל תואר אפשרי ובכך גרם לו להישאר. ביום שלמחרת הפגישה, אגב, מסי סיפק משחק טוב מול בילבאו ואף היה אחראי לשער הניצחון 1:2 בדקה ה-74.

צפו בהשתחוות למסי (הקטע באדיבות ספורט 2)

בתוך כך, הלילה המשיך מסי בהכנות לקראת המונדיאל, כששותף 90 דקות בניצחון 0:3 של ארגנטינה על טרינידד וטובגו. כוכב האלביסלסטה כבר התרגל לשלל גילויי ההערצה כלפיו, אבל הפעם הוא זכה למחווה שכזו דווקא מאחד משחקני היריבה. עתולה גוארה, קשרה של טרינידד וטובגו, הגדיל לעשות בטקס לחיצות הידיים לפני הפתיחה, השתחווה בפני מסי, וסחט ממנו חיוך נבוך.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully