וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיקה לחש לדל בוסקה: "ססק עוזב, זה סגור"

במהלך מסע"ת של נבחרת ספרד תועד הבלם מעדכן את מאמנו על ההתפתחויות. כלי התקשורת באנגליה בטוחים: הוא בדרך לצ'לסי

עוד הוכחה לכך שססק פברגאס יעזוב הקיץ את ברצלונה התקבלה באופן די מפתיע במסיבת עיתונאים של נבחרת ספרד שנערכה אתמול (רביעי). על אותה במה ישבו זה לצד זה מאמן הנבחרת ויסנטה דל בוסקה וג'רארד פיקה, כאשר רשת הטלוויזיה TVE תיעדה שיחה בין השניים שבה לחש פיקה למאמנו בנבחרת כי פברגאס עובר באופן סופי לקבוצה אחרת.

בימים האחרונים נפוצו דיווחים לפיהם הקש'ר שהגיע לברצלונה מארסנל יגיע אליה, כשגם צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד היו בין השמות שעלו כמועמדות לקלוט אותו בעונה הבאה. על פי השיחה שתועדה נשמע פיקה אומר לדל בוסקה כי פברגאס יעזוב את בארסה תמורת 33 מיליון יורו. למרות זאת, מהלחשוש הזה לא ברור לאן הוא עובר, אבל כלי התקשורת השונים טוענים כי הכיוון הוא שהשחקן יגיע לצ'לסי.

עוד צעד לצ'לסי: דייגו קוסטה עבר בדיקות רפואיות

ססק פברגאס שחקן ברצלונה. David Ramos, GettyImages
בחזרה לכדורגל האנגלי? פברגאס/GettyImages, David Ramos

ובינתיים בצ'לסי מדברים לא מעט על הצירוף הקרוב של דייגו קוסטה שהספיק לעבור אתמול בדיקות רפואיות. מי שמברך על מעברו של חלוץ אתלטיקו מדריד הוא חואן מאטה, חברו לנבחרת, שהספיק לטעום מצ'לסי לפני המעבר למנצ'סטר יונייטד. "אני מאחל לו את המיטב", אמר מאטה במסיבת עיתונאים. "הוא חלוץ שמתאים מאוד לכדורגל האנגלי בגלל הכוח והעוצמות שלו. הוא מסוג השחקנים שיצליחו שם, אבל כרגע הוא עדיין שחקן אתלטיקו מדריד.

בינתיים צ'לסי ממשיכה להיות הקבוצה הכי פעילה בחלון ההעברות וקרובה להשלים עסקה שנייה אחרי שמכרה לפני מספר שבועות את דויד לואיז תמורת 49 מיליון יורו לפריס סן ז'רמן. מריניו שממשיך לנסות לצרף מגן שמאלי וקשר מרכזי בעקבות העזיבות של אשלי קול ופרנק למפארד עשוי ללכת על פול פוגבה מיובנטוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully