וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השנייה ברציפות: פנאתינייקוס זכתה באליפות יוון

האלופה ניצחה את אולימפיאקוס 71:82 במשחק החמישי והשלימה 2:3 בסדרת הגמר. דיאמנטידיס כיכב עם 11 נק' ו-7 אסיסטים

דימיטריס דיאמנטידיס שחקן פנאתינייקוס מול בריאנט דנסטון שחקן אולימפיאקוס. AP
הופיע במאני טיים. דיאמנטידיס מול דנסטון/AP

בסיומה של סדרת גמר מותחת, פנאתינייקוס זכתה הערב (רביעי) בפעם השנייה ברציפות באליפות יוון אחרי 71:82 מוחץ על אולימפיאקוס במשחק החמישי והמכריע. הקבוצה של אלברטיס איבדה את יתרון הביתיות שלה עם הפסד באואקה במשחק השלישי בסדרה, אבל אחרי הניצחון הדרמטי שלה באולם השלום והאחווה לפני שלושה ימים היא לא הותירה הפעם שום סיכוי ליריבה המושבעת שלה עם הצגה התקפית גדולה ששברה את האדומים כבר במחצית הראשונה.

פאו' הכריעה את המשחק הזה כבר ברבע הראשון עם תצוגה התקפית של 28 נקודות כשפוציס ואוקיץ' עושים את מירב הנזק לאדומים. הקבוצה של אלברטיס רק הגדילה את הפער ברבע השני שבו נכנס לפעולה גם הכוכב שלה דיאמנטידיס ובסיום המחצית פאו' הובילה כבר בהפרש עצום - 32:53. אולימפיאקוס עשתה קולות של קאמבק ברבע הרביעי וצימקה כבר לשש הפרש בלבד, אבל פוטסיס הגיב עם מהלך של שלוש נקודות ומהבור הזה האדומים כבר לא הצליחו לחזור.

סטפן לאזמה שחקן פנאתינייקוס מטביע. AP
ניצח את דנסטון בקרב הגבוהים. לאזמה/AP

יונאס מאצ'וליוס הליטאי הוליך את קלעי פנאתינייקוס עם 15 נקודות ומאזן מושלם מטווח השתי נקודות. דימיטריס דיאמנטידיס פיצה על משחקים לא טובים שהיו לו בסדרה הזו עם 11 נקודות ושבעה אסיסטים. פוטסיס קלע 10 ואוקיץ' תרם 9 למנצחים. מאט לוצ'בסקי הוליך את אולימפיאקוס עם 17 נקודות, גיורגיוס פרינטזיס הוסיף 16 אבל ואסיליס ספאנוליס הכוכב הגדול היה חלש מאוד עם 6 נקודות בלבד ורק שלושה אסיסטים.

* באיטליה, עלתה סיינה האלופה הנצחית לגמר הפלייאוף אחרי שניצחה את רומא 69:78 בחוץ והשלימה סוויפ של 0:3 די מפתיע. אריק גרין בלט עם 15 נקודות עבור הטוסקנים, שיפגשו במשחק הגמר את המנצחת בסדרה המקבילה בין מילאנו לסאסרי.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully