וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוראנט, לברון, פול, הארדן ונואה בחמישיית העונה ב-NBA

ה-MVP של העונה הסדירה קיבל את מירב הקולות, לברון שני. נואה הוא השחקן הרביעי מהבולס שמככב בחמישיית העונה. סטף קרי, טוני פארקר ובלייק גריפין מככבים בחמישייה השנייה. ראסל ווסטברוק כוכב אוקלהומה נותר בחוץ

לברון ג'יימס שחקן מיאמי היט מול קווין דוראנט שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר. GettyImages
הקדים את לברון גם בקולות לחמישיית העונה. דוראנט/GettyImages

אחרי שחולקו הפרסים האישיים וחמישיות ההגנה, פרסמה הערב (רביעי) ליגת ה-NBA את חמישיות העונה. השחקן היחיד שקיבל הצבעה פה אחד לחמישייה הראשונה הוא ה-MVP של העונה הסדירה קווין דוראנט והוא הוביל את ההצבעה עם 625 קולות. לברון ג'יימס לא היה הרבה אחריו עם 623 קולות. כריס פול מהקליפרס, ג'יימס הארדן מיוסטון, ושחקן ההגנה המצטיין של השנה ג'ואקים נואה משלימים את החמישייה. אגב, נואה הוא השחקן הרביעי בתולדות הבולס שמצליח להשתחל לחמישיית העונה. מי שקדמו לו הם הצמד מייקל ג'ורדן וסקוטי פיפן והכוכב הנוכחי הפצוע דריק רוז.

בחמישייה השנייה ניתן למצוא את סטפן קרי כוכבה של גולדן סטייט, טוני פארקר הרכז הצרפתי שהוביל את סן אנטוניו עד גמר ה-NBA, בלייק גריפין מהקליפרס, קווין לאב הפורוורד של מינסוטה, ודוויט הווארד הסנטר של יוסטון.

ראסל ווסטברוק שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר. GettyImages
לא נמצא לו מקום אפילו בחמישייה השלישית. ווסטברוק/GettyImages

בחמישייה השלישית אפשר למצוא את השחקן המשתפר של העונה גוראן דראגיץ' מפיניקס, ועמו את דמיאן לילארד הגארד הנפלא של פורטלנד, פול ג'ורג' מאינדיאנה, למרקוס אולדרידג' מפורטלנד, ואל ג'פרסון הסנטר שהוליך את שארלוט לפלייאוף. המאוכזב הגדול שנותר מחוץ לשלוש החמישיות הוא ללא ספק ראסל ווסטברוק. הרכז של אוקלהומה סבל מפציעה במהלך העונה הסדירה אך בכל זאת רשם ממוצעים מרשימים של 21.8 נקודות למשחק ו-6.9 אסיסטים וכיכב לצידו של דוראנט בעונה אותה סיימה אולקהומה במקום השני במערב אחרי סן אנטוניו.

עוד שחקנים שקיבלו קולות (לפי סדר הנקודות): כרמלו אנתוני, ג'ון וול, טים דאנקן, דמאר דרוזן, אנתוני דייויס, דירק נוביצקי, ראסל ווסטברוק, קייל לאורי, קיירי ארווינג, דווין וויד, מייק קונלי, סרג' איבקה, ז'אק רנדולף, ג'ו ג'ונסון, לאנס סטיבנסון, טיי לוסון, פול מילסאפ, כריס בוש, אנדרה דראמונד, מונטה אליס, וקוואי לאונרד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully