וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי ברולאן גארוס: שראפובה תמנע שתי בכורות בגמר?

אלופת 2012 תפגוש את בושאר הקנדית שמחפשת גמר גרנד סלאם ראשון, כמו האלפ ופטקוביץ' שתתמודדנה בחצי הגמר השני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מריה שראפובה עם ג'ני בושאר, אז והיום/מערכת וואלה!, צילום מסך

יום חמישי ברולאן גארוס יעמוד בסימן הנשים, כאשר שני משחקי חצי גמר היחידות יתקיימו בזה אחר זה (שידור ישיר ביורוספורט החל מ-16:00). מריה שראפובה, היחידה מבין ארבע העולות שכבר זכתה בתואר גרנד סלאם בעבר, תתמודד מול ג'ני בושאר הקנדית, בעוד המדורגת הבכירה שנותרה בטורניר, סימונה האלפ מרומניה (4), תתמודד מול אנדראה פטקוביץ' מגרמניה.

מריה שראפובה (7, רוסיה) - ג'ני בושאר (18, קנדה)

התמונה הזו של הטניסאית מריה שראפובה בת ה-15 עם הילדה בת ה-8 ג'ני בושאר, רצה מאתמול ברשתות החברתיות. המעריצה מקנדה כבר פגשה את המדורגת שביעית באליפות צרפת בשנה שעברה, אך הפסידה לה 6:4, 6:2 בסיבוב השני ולמעשה לא ניצחה אותה עדיין בשני מפגשים. מאז היא הספיקה להגיע לחצי הגמר באוסטרליה, וכעת בחצי הגמר השני ברציפות שלה היא מקווה להפתיע. "אנחנו לא חברות", הבהירה בושאר בת ה-20. "כשהייתי ילדה הערצתי אותה ואני זוכרת שצפיתי בה בגמר בווימבלדון, אבל עכשיו אנחנו בחצי גמר רולאן גארוס. אני מכבדת אותה מאוד, אבל לא אוותר מראש. אני מוכנה לקרב גדול". שראפובה, שזכתה בטורניר רק פעם אחת ב-2012 ובשנה שעברה נעצרה בגמר, עבדה קשה לפני שעברה טניסאית צעירה ומוכשרת אחרת, גרבינייה מוגורוסה מספרד. האם בושאר תצליח להדיח את האלופה היחידה ולקבוע גמר עם שתי בכורות?

סימונה האלפ (4, רומניה) - אנדראה פטקוביץ' (28, גרמניה)

חצי הגמר הזה מבטיח לנו בכל מקרה הופעת בכורה אחת בגמר. סימונה האלפ, הכוח העולה בטניס הנשים, הרשימה לאורך כל הטורניר ולמעשה היא עם מאזן של 13:63 מאז ההפסד בסיבוב הראשון ברולאן גארוס 2013. הפעם היא עלתה לחצי גמר גרנד סלאם ראשון שלה בקריירה, בדיוק כמו יריבתה אנדראה פטקוביץ'. הטניסאית בת ה-26 הפכה לגרמניה הראשונה שהגיעה לחצי הגמר בצרפת, מאז עשתה זאת שטפי גראף ב-1999. השתיים נפגשו שלוש פעמים בעבר, כשפטקוביץ' ניצחה ב-2009 ואילו האלפ נקמה בה בגמר טורניר נירנברג ב-2013 וניצחה אותה גם בטוקיו.

סימונה האלפ טניסאית רומניה. AP
התקווה הגדולה של רומניה. סימונה האלפ/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully