וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה: סיימון פארין חתם לעונה אחת

4.6.2014 / 11:25

החתמה ראשונה לקראת עונת 2014-15: המתאזרח הקנדי (27, 1.88) מצטרף מקרית אתא. נבחר לחמישיית העונה בלאומית

סיימון פארין במדי וויסקונסין גרין ביי. AP
נחשב לקלע מצטיין. פארין/AP

עונת המלפפונים בליגת העל עדיין רחוקה משיאה, אבל בינתיים נודע לוואלה! ספורט שהעולה החדשה לליגת העל, עירוני נהריה, החתימה הבוקר (רביעי) את המתאזרח הקנדי סיימון פארין ששיחק בעונה החולפת בעירוני קרית אתא. פראין שחתם לעונה אחת, נחשב לקלע מצטיין ובשנתיים האחרונות היה מהשחקנים המובילים בליגה הלאומית. הקבוצה של רועי חגאי עובדת במלוא המרץ על מנת לבנות קבוצה שתתמודד בכבוד בליגה הראשונה, ומקווה לצרף מספר שחקנים נוספים בתקופה הקרובה.

פארין (27, 1.88), יליד טורונטו ובן לאב ישראלי, שיחק בליגת המכללות הקנדית ובעונה האחרונה שלו שם העמיד ממוצעים של 19 נקודות, 6.4 ריבאונדים ו-4.5 אסיסטים למשחק. לקראת עונת 2011-12 התגלה במחנה השחקנים של ג'ף רוזן במיאמי והצטרף למכבי חיפה. ב-16 משחקים במדי הירוקים רשם 2.3 נקודות בממוצע למשחק.

הישראלי-קנדי שיחק בשנתיים האחרונות בליגה הלאומית, בעונת 2012-13 רשם 15.5 נקודות, 4.6 ריבאונדים ו-3.8 אסיסטים במדי הפועל קרית טבעון, והעונה נבחר לחמישיית העונה בלאומית והיה אחד מהשחקנים הבולטים כשעירוני קרית אתא עם ממוצעים של 16.5 נקודות, 4.4 ריבאונדים ו-4.1 אסיסטים למשחק.

הסגל של רועי חגאי, שהעלה העונה את נהריה לליגת העל אחרי ארבע עונות בליגה הלאומית, כולל בשלב הזה את פארין לצד הישראלים ערן אסנטי, אופיר הובר וליאור שגב שממשיכים עם הקבוצה, והזר נייט מילר. לגבי אנטון שוטבין, גיא דותן ועידו סטולרו, שעלו עם הקבוצה גם כן, טרם התקבלה החלטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully