וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 4.6

ראקיטיץ' על הכוונת של כל הגדולות של ספרד, רכש שני לאתלטיקו, באלוטלי עשוי לחבור למאנצ'יני בטורקיה. השמועות וההעברות, כולל הסיבוב הנדיר של מומו סיסוקו

מוחמד סיסוקו שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
צרפת, איטליה, אנגליה, ספרד. ועכשיו גם גרמניה? מומו סיסוקו/רויטרס

העברות

* לאתלטיקו מדריד יש רכש שני. אחרי אנחל קוריאה הארגנטינאי, אלופת ספרד הודיעה על צירופו של השוער מיגל אנחל מויה, שנרכש מחטאפה תמורת 3 מיליון יורו. מויה (30) עבר בדיקות רפואיות וחתם לשלוש שנים, כשהוא אמור לשמש כשוער המחליף.

* הבלם השוויצרי פיליפ סנדרוס, שחקן ולנסיה בעונה החולפת, סיכם בשורות אסטון וילה, אליה יעבור רשמית כשחקן חופשי אחרי הבדיקות הרפואיות. הבלם בן ה-29 חוזר לאנגליה, אחרי ששיחק בעבר בארסנל, אברטון ופולהאם.

* הקשר האחורי אוריול רוסיי (21), שגדל בברצלונה ושיחק בשנתיים וחצי האחרונות בספורטינג קנזס סיטי מה-MLS, עבר לספורטינג ליסבון. הוא יצטרף אליה רשמית ב-1 ביולי.

* הבלם ברדה האנגלנד שוחרר מפולהאם אחרי שש שנים. הנורבגי בן ה-32, שהיה אמור לסיים את חוזהו בקיץ 2015, סיפר שאף אחד מהמועדון לא דיבר איתו ושהוא קיבל אי מייל שמודיע לו על סיום דרכו בקבוצה.

* אנדראה סטרמאצ'וני, מאמנה של אינטר לשעבר, חתם לשנתיים כמאמן החדש של אודינזה.

* מקסים באקה שחוזהו בלוריין יסתיים בסוף יוני, חתם לשנתיים בגנגאן. המגן הימני בן ה-31 שיחק בלוריין מאז 2009.
* אחרי שהצליח להצעיד את ססואולו הצנועה להישארות בסרייה א' בעונה החולפת, המאמן אוזביו די פרנצ'סקו האריך את חוזהו בקבוצה עד קיץ 2016.

* ראיו וייקאנו הודיעה על החתמתם של שני שחקנים חדשים שיצטרפו רשמית בתחילת החודש הבא: הבלם אנטוניו אמאיה (31) שיגיע מבטיס והקשר דרק בואטנג (31), שיגיע מפולהאם. אמאיה חתם לשנתיים, בואטנג לשנה אחת.

* המגן הימני של נבחרת ארה"ב, טימותי צ'אנדלר, חתם לשלוש שנים באיינטרכט פרנקפורט. צ'אנדלר בן ה-24 נולד וגדל בעיר, ושיחק בקבוצת הנוער של איינטרכט לפני שעבר לנירנברג. הוא שיחק בקבוצה הבווארית מ-2011, אבל עזב אחרי שהיא ירדה ליגה.

שחקן סביליה, איבן ראקיטיץ'. Manuel Queimadelos Alonso, GettyImages
אחיו טוען שהוא כבר מחזיק ביד הצעות מכל הגדולות. ראקיטיץ'/GettyImages, Manuel Queimadelos Alonso

שמועות

* ב"סקיי ספורט" איטליה מדווחים שמילאן השלימה את החתמתו של אלכס, בלמה הברזילאי של פריס סן ז'רמן. אלכס סיים את חוזהו בפ.ס.ז' אחרי שתי עונות מוצלחות במהלכן זכה עם הצרפתים בשתי אליפויות רצופות.

* האם ריאל מדריד בדרך לרכש מפתיע? לטענת ESPN, אלופת אירופה קרובה לסגור את רכישתו של קרלוס ולה, חלוצה המקסיקני של ריאל סוסיאדד.

* צ'לסי עשתה עוד צעד לעבר צירופו של דייגו קוסטה מאתלטיקו מדריד כאשר החלוץ הפורה עבר בדיקות רפואיות בהצלחה. קוסטה אמור להצטרף תמורת 32 מיליון ליש"ט. גם פיליפה לואיס וטיאגו בדרך. לדיווח המלא

* בטורקיה מפרסמים דיווח מפתיע מאוד שלפיו מריו באלוטלי, חלוץ מילאן ונבחרת איטליה סיכם את תנאיו בגלאטסראיי והוא צפוי לשחק בעונה הבאה אצל רוברטו מאנצ'יני, המאמן שהסתכסך עמו במנצ'סטר סיטי.

* ב"ספורט" מדווחים שברצלונה מחזיקה בסיכום בעל פה עם מרקו רויס, כוכבה של דורטמונד, אך תפתח במגעים עם הקבוצה הגרמנית רק אם לא תצליח להחתים את סרחיו אגוארו. לידיעה המלאה

* אחיו של קשר סביליה ונבחרת קרואטיה, איבן ראקיטיץ', טוען שהוא מחזיק בהצעות מכל שלוש הגדולות של ספרד: ברצלונה, ריאל מדריד ואתלטיקו מדריד. לטענת האח דיאן, שמשמש גם כסוכנו, ראקיטיץ' יחליט אחרי המונדיאל אם לעבור או להישאר בסביליה.

* "דיילי מייל" מדווח שליברפול קרובה להחתמתו של אמרה צ'אן, קשרה הגרמני-טורקי של לברקוזן, תמורת סכום המוערך בכ-9.75 מיליון ליש"ט.

* סוכנו של בלם פרייבורג ונבחרת גרמניה, מתיאס גינטר, אישר שקיים סיכוי טוב שהשחקן בן ה-20 יעבור לבורוסיה דורטמונד. ב"בילד" מדווחים שפרייבורג תדרוש לפחות 10 מיליון יורו.

* האנובר קרובה להחתמתו של מוחמד סיסוקו שבחצי השנה האחרונה לבש את מדי לבנטה. הצרפתי-מאלי בן ה-29 כבר שיחק בצרפת (אוקזר, פ.ס.ז'), ספרד (ולנסיה, לבנטה), איטליה (יובנטוס, פיורנטינה) ואנגליה (ליברפול). אם הוא אכן יגיע לגרמניה, הוא ישלים סיבוב נדיר במסגרתו הוא ישחק בכל אחת מחמש הליגות הבכירות באירופה.

* פיורנטינה ומילאן מנהלות מירוץ צמוד להחתמתו של קשר-חלוץ פ.ס.ז', ז'רמי מנז. מאמנם החדש של הרוסונרי, פיפו אינזאגי, אף נפגש עם הצרפתי בן ה-27 באיביזה.

* קלאודיו ראניירי שפוטר ממונאקו בסוף העונה, כנראה ימונה למאמנה החדש של נבחרת יוון אחרי המונדיאל. פרננדו סנטוס צפוי לעזוב ועל פי הדיווחים, ההתאחדות היוונית מציעה לראניירי חוזה לשנתיים.

* המנהל הספורטיבי של פיינורד, מרטין ואן חיל, סיפר ש"דחינו הצעה של מועדון איטלקי על סטפן דה פריי. זו הייתה הצעה לא הולמת". לאציו הוזכרה כמי שמאוד מעוניינת בבלם נבחרת הולנד ובכל מקרה, במועדון מרוטרדאם מצפים להצעה גבוהה עבורו.

* באתלטיקו מדריד נערכים לעזיבה אפשרית של המגן השמאלי פיליפה לואיס וסימנו ברזילאי אחר: גילרמה סיקיירה מגרנאדה.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
סטפן דה פריי, נבחרת הולנד. AP
רוצים? תשלמו. סטפן דה פריי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully