וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפיצה במוט: לב סקוריש קבע שיא ישראלי חדש לנוער

הקופץ במוט מאתלטי מיזונו ירושלים עבר את הרף בגובה 5.22 מטרים, ושיפר בשני ס"מ את שיאו בן 12 השנים של יבגני אולחובסקי

קופץ במוט לב סקוריש עם שיא ישראלי חדש. איגוד האתלטיקה,
שיא נפלא. סקוריש עם מאמנו, אלכס אברבוך/איגוד האתלטיקה

הישג מצויין נקבע היום (רביעי) בקפיצה במוט לנוער, כשלב סקוריש רשם שיא ישראלי חדש, לאחר שעבר גובה של 5.22 מטרים. הקופץ מאתלטי מיזונו ירושלים שיפר ב-2 ס"מ את שיאו של יבגני אולחובסקי בן 12 השנים. ההישג הזה זיכה את חניכו של אלכס אברבוך גם בכרטיס לתחרות מדינות הים התיכון הבין-לאומית עד גילאי 22 שתתקיים באמצע החודש במארסיי, צרפת. עבור סקוריש עצמו תוצאה זו מהווה שיפור של 12 ס"מ לשיאו האישי.

ארבעה אתלטים התקבצו בשעת בוקר מוקדמת באצטדיון האתלטיקה בראשון לציון לתחרות המוזמנת בקפיצה במוט. לאחר שמתן ונטורה ואודי קרני ממכבי תל אביב, כמו גם אדוארד פלוטניקוב ממכבי ראשון לציון הודחו, סקוריש ביקש להציב את הרף על 4.82 מטרים, ופסל פעמיים. אלא שאז הוא הצליח לעבור את הגובה, והתחרות שלו החלה לזרום בצורה חלקה יותר.

הרף הועלה ל-5.02 מטרים על מנת להגיע לגובה היעד בהדרגה. אחרי שעבר גובה זה, הרף עלה ב-10 ס"מ נוספים ל-5.12 מטרים. אחרי שעבר בניסיון הראשון גם הפעם, הגיע צעקת השמחה הראשונה עם שיא אישי חדש (שיפור של 2 ס"מ לשיא הקודם). תוצאה זו היוותה אף את תוצאת השנה בישראל. לאחר מכן הוצב הרף על 5.22 מטרים – גובה היעד, וגם אותו עבר סקוריש כבר בניסיון הראשון. בהמשך ביקש סקוריש לנסות ולעבור גובה של 5.32 מטרים אך פסל פעמיים וסיים עם שיא ישראלי נפלא ביד.

  • עוד באותו נושא:
  • לב סקוריש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully