וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולאן גארוס: נדאל דרס את פרר ועלה לחצי הגמר

הספרדי הביס את בן ארצו 6:4, 4:6, 0:6, 1:6. מארי ניצח בחמש מערכות את מונפיס. האלפ עלתה עם 2:6, 2:6 על קוזנצובה, פטקוביץ' גברה באותה תוצאה על אראני

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. AP
איזה נוקאאוט. נדאל/AP

רבע גמר טורניר רולאן גארוס נמשך היום (רביעי) ונפתח לאחר הפסקת גשם ממושכת. במוקד, רפאל נדאל שמט מערכה ראשונה בטורניר, אבל הביס את בן ארצו דויד פרר בשחזור הגמר האחרון 6:4, 4:6, 0:6, 1:6 גדול. אנדי מארי ניצח את גאל מונפיס בחמש מערכות 4:6, 1:6, 6:4, 6:1, 0:6. בנשים, סימונה האלפ גברה בקלות 2:6, 2:6 על סבטלנה קוזנצובה ואילו אנדראה פטקוביץ' המפתיעה ניצחה באותה תוצאה את שרה אראני.

אנדי מארי טניסאי סקוטי. AP
פעם שנייה בחצי הגמר. מארי/AP

49 דקות של פור נתן רפאל נדאל, אלוף ארבע השנים האחרונות, לבן ארצו דויד פרר, עליו גבר בגמר האחרון. פרר, שניצח שניים משלושת המפגשים האחרונים בין השניים, האמין שהוא יכול לעשות את זה גם הפעם אחרי 4:6 במערכה הראשונה. גם תחילת המערכה השנייה עוד הייתה צמודה איכשהו, אבל מאותו רגע, השוער ממאיורקה התנפל והחל לדרוס ולפרק. המערכה השנייה הסתיימה ב-4:6 לטובתו, בשלישית והרביעית זה כבר ממש לא היה כוחות ונדאל שבר פעם אחר פעם אחר פעם, בדרך ל-0:6, 1:6 גדול בסיום ומקום בעוד חצי גמר. נדאל סגר את העסק עם 20 ווינרים בלבד לעומת 33 של פרר, אבל יריבו גם רשם 47 טעויות בלתי מחויבות.

אנדי מארי (7), שחוזר לעצמו לאט לאט, הצליח לשחזר את הישג השיא שלו ברולאן גארוס עם העפלה שנייה בקריירה לחצי הגמר. הדרך של הבריטי, שלא הייתה פשוטה עד כה, עם ניצחונות על קולשרייבר וורדאסקו, המשיכה להיות קשה כאשר הוא פגש את גאל מונפיס (23) המקומי, שזכה לתמיכת הקהל. מארי פתח חזק ואחרי 86 דקות של טניס הוא עלה ל-4:6, 1:6. אלא שמונפיס לא ויתר והחזיר עם 4:6, 1:6 משלו, כדי לשלוח את המשחק למערכה חמישית. שם, מארי התעורר וחזר לעצמו, בדרך ל-0:6 גדול וניצחון במשחק כולו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
סימונה האלפ. AP
ממשיכה להתקרב לתואר. האלפ/AP

סימונה האלפ הרומניה (4) היא ללא ספק הפייבוריטית לזכייה כרגע. המדורגת הכי בכירה שעוד נותרה בטורניר רווי ההפתעות הזה, המשיכה להציג טניס נהדר על החימר ולא התקשתה לעבור את סבטלנה קוזנצובה הרוסיה (27), זוכת 2009 ולהגיע להישג השיא בקריירת הגרנד סלאמים שלה עם 2:6, 2:6 חד צדדי. האלפ נעזרה ב-73 אחוזי הצלחה בהגשה הראשונה שלה וב-18 ווינרים כדי להכריע את המשחק ב-79 דקות בלבד. קוזנצובה נטשה במהלך המשחק לקבלת טיפול רפואי.

לפני שנתיים שרה אראני הגיעה לגמר הרולאן גארוס. בעונה שעברה היא נעצרה בחצי הגמר. השנה, ה"נפילה" נמשכה עוד שלב והפעם היא הודחה ברבע הגמר. אנדראה פטקוביץ' הגרמניה (28), שעבדה קשה בשלושת השלבים הקודמים וניצחה את כולם בשלוש מערכעות, סיפקה יכולת אדירה ודרסה בקלות את האיטלקיה שהדיחה את יוליה גלושקו בסיבוב השלישי עם 2:6, 2:6 מוחץ תוך 63 דקות בלבד. לאראני לא היו שום תשובות ליכולת של פטקוביץ', שסיימה את המשחק עם 91 אחוזי הצלחה בסרב הראשון ועם 26 ווינרים לעומת 11 בלבד של אראני.

אנדראה פטקוביץ'. AP
איזו הצגה! פטקוביץ'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully