וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון עונה לדאנקן: "רציתם אותנו? קיבלתם אותנו"

כוכב הספרס הצהיר לקראת הגמר ש"הפעם נעשה את זה", המלך הגיב: "לא חוששים מהם". פישר מועמד לניקס וללייקרס

אימג'בנק GettyImages

אחרי פלייאוף נהדר ורווי בדרמות, סדרת הגמר ב-NBA כבר בפתח ותצא לדרך בלילה בין חמישי לשישי. עוד לפני המשחק הראשון, המפגש החוזר בין מיאמי לסן אנטוניו מעורר רגשות עזים בקרב שחקני שתי הקבוצות, שזוכרים היטב כיצד הסדרה האחרונה הסתיימה. הספרס ניצבו אז מרחק כמה שניות בודדות מזכייה באליפות, אך ספגו שלשה דרמטית מריי אלן שכפתה הארכה במשחק השישי ובדיעבד מנעה מפופוביץ' וחבורתו את התואר.

לברון ג'יימס מיאמי היט. AP
לא חושש מהספרס. לברון/AP

טים דאנקן, איש אפור למדי שלא מספק הצהרות מפוצצות בדרך כלל, חרג ממנהגו והצהיר אמש כי "נשאר לנו עדיין טעם מר בפה, אנחנו שמחים לפגוש שוב את ההיט. נותרו לנו רק עוד ארבעה ניצחונות, הפעם נעשה את זה". עכשיו הגיע תורו של לברון ג'יימס לענות.

"הם (הספרס) לא אוהבים אותנו, זה ברור. אני מרגיש את זה מהאמירות של טימי בימים האחרונים", אמר המלך, שיחפש טבעת שלישית בקריירה. "הם רצו את מאוד את התואר בזמנו, והם רוצים אותו עוד יותר עכשיו, אבל אנחנו מוכנים לאתגר הזה. הדברים של טימי לא מפריעים לי. כשאתה עולה לפרקט, אתה חייב לשחק. יש לנו ביטחון, ואנחנו לא חוששים מהם. אין כאן שום דבר אישי, יש להם עדיין זיכרונות מהעונה שעברה והם התכוננו הרבה זמן לרגע הזה. כרגע האליפות עדיין לא של אף אחד".

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
דרק פישר במדי לוס אנג'לס לייקרס עם פיל ג'קסון. Harry How, GettyImages
יחדשו ימיהם כקדם? פישר ופיל ג'קסון/GettyImages, Harry How

* הליגה החליטה לקנוס את פיל ג'קסון ב-25 אלף דולר בעקבות הצהרות אסורות שהשמיע בנוגע לשחקן אוקלהומה סיטי דרק פישר. הזן מאסטר הודה במסיבת עיתונאים בשבוע שעבר כי הוא בוחן לקראת העונה הבאה את מועמדותו של השחקן, שאותה שעה עדיין היה בעיצומו של מאבק על כרטיס לגמר ה-NBA, וחושב למנות אותו למאמן ניו יורק ניקס. הנשיא לענייני כדורסל מעוניין שפישר הוותיק, ששיחק תחתיו בהצלחה בתקופת הזוהר של הלייקרס, ישמש כיד ימינו ויעשה סיפתח לקריירת האימון בתפוח הגדול.

בתוך כך, מדווחים ברשת ESPN כי המגעים בין הניקס לפישר, שכבר סיים את העונה, החלו לצבור תאוצה. ברשת מדווחים כי פישר ערך שיחות ראשוניות עם ג'קסון. גם הלייקרס מעוניינים לחדש את היחסים עם שחקן העבר שלהם, למרות שמציבים בראש סדר העדיפויות מאמנים מנוסים יותר, כמו ביירון סקוט, אלווין ג'נטרי, ליונל הולינס ומייק דאנליבי.

* למרות השמועות על עזיבה אפשרית של לאנס סטיבנסון את אינדיאנה, לארי בירד מעוניין להשאירו בקבוצה. הנשיא של הפייסרס לענייני כדורסל התראיין ל-ESPN והכחיש כי הגארד, שספג ביקורות עקב ההשתלחויות בלברון ג'יימס במהלך סדרת גמר המזרח, מועמד לעזיבה. "אני רוצה אותו בחזרה. אתה לא נותן לכישרון כזה לברוח לך, בטח אם זה בשליטתך. התקרה שלו מאוד גבוהה, הוא בעצמו יחליט לאן הוא יגיע בקריירה".

לאנס סטיבנסון אינדיאנה פייסרס. AP
מישהו רוצה לתת לו לעזוב? סטיבנסון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully