וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקדים בבית"ר ירושלים: השחקנים נקנסו במשכורת

2.6.2014 / 21:33

ההחלטה התקבלה בעקבות שביתת השחקנים, וילה: "אתבע את הכספים". המועדון: "אסור לקבוצה לעבור על התנהלות כזו"

אלי טביב, הבעלים של בית"ר ירושלים. מגד גוזני
"אסור לו למעשה כאמור להישנות בעתיד". טביב/מגד גוזני

החלטה תקדימית בבית"ר ירושלים: הנהלת הקבוצה החליטה היום (שני) לקנוס במשכורת של חודש מלא את כל השחקנים על השביתה שהתקיימה ערב המשחק מול הפועל ניר רמת השרון העונה. "בעקבות המעשה החריג והתקדימי בו בחרו לנקוט שחקני בית"ר ירושלים לאחרונה, שעה שעשו דין לעצמם ובחרו באופן מאורגן ומפתיע לשבות 'שביתה איטלקית' ולא להופיע לאימון הקבוצה, לאחר שאיחרו באופן מאורגן לאימון אחר, החליטה הנהלת בית"ר ירושלים, בהתאם לסמכות המוענקת על פי דין ולאחר ועדות משמעת שנערכו לשחקני הקבוצה, לקנוס את השחקנים בסכום השווה לשכר החודשי", נמסר בהודעה הרשמית שהוציא המועדון.


במועדון הדגישו עוד כי הקנס שהוטל על השחקנים "הינו בנסיבות בהן מדובר בעבירת משמעת בנסיבות מחמירות, הפרה יסודית של ההסכם בין כל שחקן וושחקן לבין הקבוצה, התארגנות ושביתה שנעשו בניגוד לדין ועבירת משמעת שתוצאתה הן פגיעה מקצועית בהתנהלות המועדון, הן בשם הטוב של המועדון ובעליו והן בהכנות הקבוצה לעונה הבאה. אסור לו למועדון מקצועני כדוגמת בית"ר ירושלים לעבור על התנהלות כזו לסדר היום. אסור לו למעשה כאמור להישנות בעתיד".

העונש שהטיל המועדון על השחקנים יחסוך לבית"ר ירושלים סכום של 800 אלף שקל. הנפגעים העיקריים הם פאבלו ברנדאן וג'ונתן וילה ששכרם נע בין 80 ל-100 אלף שקל בחודש, כמו גם אריאל הרוש שמרוויח מעט פחות. שחקנים בקבוצה זעמו כאשר התבשרו על העונש, ושחקנים שחתומים במועדון אומרים שאם העונש לא ישתנה, הם יבקשו שחרור.

אריאל הרוש שוער בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
בין הנפגעים העיקריים. הרוש/ברני ארדוב

השחקנים צפויים לערוך ביניהם שיחה כבר מחר ולהתאגד תחת ההסתדרות או באמצעות עורך דין כדי לתבוע את כספם בחזרה. אחד השחקנים אמר: "זה בכלל לא כעס על השביתה, אלא חוסר רצון לשלם לנו את המשכורות. לא במקרה הן נדחו בכל חודש". אותו שחקן הוסיף בציניות: "שהאוהדים ימשיכו להישאר רדומים, עוד מעט לא תישאר בית"ר ירושלים".

ג'ונתן וילה זעם גם הוא ואמר: "לא ציפיתי לקנס כזה. ידענו מראש שניקנס, אבל חודש שלם? אמרתי מראש שאת מה שייקחו ממני, אתבע באמצעות עורך הדין שלי".

כזכור, מוקדם יותר היום ההסתדרות החדשה הגישה לבית הדין האזורי לעבודה בירושלים בקשה דחופה לסעדים זמניים וקבועים נגד המועדון. ההסתדרות, המייצגת את שחקני בית"ר, דורשת מהמועדון לשלם באופן מיידי לשחקנים את משכורות חודש אפריל ומאי ולמנוע ממנו לממש את הקנס לשחקנים. הדיון בבקשה יתקיים ביום שלישי הבא, ה-10 ביוני. בית הדין הורה להנהלת בית"ר להגיש לו ולצד שכנגד תשובה לבקשה עד יום שני הבא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully