וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההסתדרות הגישה עתירה נגד בית"ר ירושלים

2.6.2014 / 17:32

דורשת מהמועדון לשלם באופן מיידי לשחקנים את משכורות חודש אפריל ומאי ולמנוע את הכוונה לבצע קנסות. הדיון יתקיים ב-10 ביוני

אלי טביב, בית"ר ירושלים. קובי אליהו
עדיין אף אחד לא נקנס. טביב/קובי אליהו

מחריף המאבק בין שחקני בית"ר ירושלים להנהלת המועדון. ההסתדרות החדשה הגישה היום (שני) לבית הדין האזורי לעבודה בירושלים בקשה דחופה לסעדים זמניים וקבועים נגד המועדון. ההסתדרות, המייצגת את שחקני בית"ר, דורשת מהמועדון לשלם באופן מיידי לשחקנים את משכורות חודש אפריל ומאי ולמנוע ממנו לממש את כוונתו לקנוס את השחקנים בעקבות השבתת האימון בשלהי חודש אפריל.

"זוהי אינה הפעם הראשונה שהמשיבה מפרה בבוטות את החוק ומלינה את שכר השחקנים. ההיפך הוא הנכון, המדובר בדפוס פעולה נהוג בקבוצה החוזר על עצמו מדי חודש", נכתב בעתירה. כזכור, בעקבות העיכוב בתשלום השכר בחודשים הקודמים נקטו שחקני בית"ר בצעד מחאתי ולא התייצבו לאחד האימונים. כתוצאה מכך, עמדו כולם לדין משמעתי. לטענת ההסתדרות, בבית"ר יטילו קנסות בגובה של 5,000 עד 40,000 שקל לשחקן, אך ראוי להדגיש שאף שחקן עדיין לא נקנס בפועל.

כעת, דורשים בהסתדרות מבית הדין האזורי להוציא צווי עשה להנהלת בית"ר לשלם באופן מיידי את המשכורות וכן צו הצהרתי שאוסר על המועדון לקבל כל החלטה משמעתית נגד השחקנים בעקבות השבתת האימון. כמו כן, דורשים בהסתדרות שבית הדין יצהיר שבית"ר אינה מומסכת להטיל קנסות כספיים על עובדיה ללא הסדר משמעתי מוסכם ודו צדדי.

הדיון בבקשה יתקיים ביום שלישי הבא, ה-10 ביוני. בית הדין הורה להנהלת בית"ר להגיש לו ולצד שכנגד תשובה לבקשה עד יום שני הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully