וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: "עד היום לא היה אחד רציני שרצה להיכנס כשותף"

במועדון התייחסו לשמות והסכומים שפורסמו ואמרו: "נתייחס כשיהיה בן אדם רציני שיציע משהו רציני". קוראץ': "עדיין לא חתמתי"

הבעלים של בית"ר ירושלים אלי טביב. מגד גוזני
עדיין מחפש. טביב/מגד גוזני

בבית"ר ירושלים שמחו אתמול (ראשון) כי סגאת אלדד פרי ירדה מהפרק וגורם במועדון אף הגדיל ואמר כי "זה לא עשה טוב למועדון. זה לא היה רציני וכמו שזה עלה על טיוטה בצורה לא רצינית ומשם לתקשורת, זה ירד באותה הדרך שלא הוסיפה כבוד. חבל. שיהיה בן אדם רציצי שיציע משהו רציני נתייחס, עד היום לא היה אחד כזה שרצה להיכנס שותף". אגב, אלי טביב הבהיר גם אתמול כי אם יבוא בן אדם רציני עם כוונות אמיתיות להצטרף ולעזור למועדון הוא ישמח לקבלו גם כשותף. טביב אמר: "אני אשמח לשבת ולהתקדם עם כל מי שיוכל לעזור לעשות למועדון טוב יותר".

ז'רקו קוראץ' שחקן הפועל חיפה חוגג. ברני ארדוב
רוב הפרטים סוכמו. זרקו קוראץ'/ברני ארדוב

במועדון מאמינים כי זרקו קוראץ' יסגור את תנאיו בקבוצה בימים הקרובים, ולאחר מכן ירצו לסכם את התנאים מול קבוצתו זטה שדורשת כ-150 אלף יורו על מנת שיוכלו להכריז רשמית על החלוץ כשחקן הקבוצה. קוראץ' אמר היום בצהריים: "עדיין לא חתמתי. המצב לא השתנה מאתמול. רוב הפרטים סוכמו ביני לבין בית"ר, שצריכה לסגור מול זטה את כל הפרטים אך אני מקווה שהכל ייסגר".

קוראץ' הגיב על הציטוטים בשמו נגד הפועל חיפה ואמר: "מעולם לא דיברתי מילים רעות על הפועל חיפה. חשוב לי שיידעו שאני אוהב אותה מאוד ושנהניתי בתקופה שלי שם. אם הייתי אומר דברים כאלה אז בסדר, אבל מעולם לא אמרתי ויש לי רק דברים טובים על המועדון הזה".

בבית"ר יצטרכו לקבל החלטה מהירה ולסגור את הפרטים עד לסוף השבוע היות וישנן עוד מספר קבוצות שמתעניינות בחלוץ, ביניהן הפועל תל אביב וקבוצה מיוון. יחד עם זאת, בבית"ר אמרו כי עד שאלי טביב לא ייתן את האישור הסופי לסגור מול זטה צריך להיות סבלניים ולהמתין עוד כמה ימים לראות שהעיסקה נסגרת. בית"ר תציע לחלוץ חוזה לשלוש שנים עם אופציה לעונה נוספת, מתוך תקווה למכור את השחקן לחו"ל בעתיד אם יצליח בבירה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אימון בית"ר ירושלים. קובי אליהו
אמורים לקבל משכורות, מהן ינוקו הקנסות/קובי אליהו

שחקני בית"ר אמורים לקבל היום או מחר את משכורות חודש אפריל מהן ינוכו הקנסות אותם ספג כל שחקן. בבית"ר בודקים משפטית את הנושא וכמו כן מרגישים שלא בנוח להודיע על הקנסות אותם יספוג כל שחקן לפני שנכנסו המשכורות לחשבונות השחקנים. מאמן הקבוצה מנחם קורצקי צפוי לחוזר לארץ בסוף השבוע ובתחילת השבוע הבא ההכנות לעונה הבאה צפויות לתפוס תאוצה.

המאמן מעוניין לצרף את הבלם הפולני אדם קוקושקה אך בבית"ר עדיין לא קיבלו החלטה סופית בנוגע לשחקן כאשר במקביל בודקים את האפשרויות של אנדריי פיליאבסקי ודינו שקבורץ, כשההערכה היא כי בשבועיים הקרובים יוכרע נושא הבלם ואחד מהשלושה יצורך למועדון. עם חזרת הקבוצה לאימונים צפויים במועדון לשבת עם אריאל הרוש, אלי דסה, אופיר קריאף וטל כחילה על הארכת החוזים המסתיימים בתום העונה הקרובה. ההערכה היא כי צפויות לא מעט בעיות במשא ומתן וייתכן שמי שלא יסכים לתנאים המוצעים לו לא יצא עם הקבוצה למחנה האימונים בגרמניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully