וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טביב ידרוש דמי רצינות מכל מי שירצה לנהל מו"מ"

30.5.2014 / 14:37

בסביבתו של בעלי בית"ר כעסו על אלדד פרי בנוגע לפרסומים בתקשורת: "לא רציני". יוחנן: "לא אהיה שותף בבית"ר ירושלים"

אלי טביב. קובי אליהו
כועס. אלי טביב/קובי אליהו

בסביבתו של אלי טביב זועמים על איש העסקים אלדד פרי בנוגע לפרסומים השונים בכלי התקשורת בנוגע לטיוטה אותה הגיש, שגרמה לחוסר שקט במועדון. בבית"ר אמרו כי "כל ההתנהלות של אלדד פרי לא רצינית. לא הטיוטה, לא המשחק עם התקשורת בשביל לקבל קצת כוח ולא כל הרעש מסביב, ככה לא מתחילים בכלל מו"מ. אלי טביב יגיב בקרוב לאלדד פרי על הטיוטה וההשגות שיש לו עליה כשברור על פי הטיוטה כי פרי לא באמת מעוניין בטביב כשותף".

מעבר לפרי, טביב חוזר ואומר כי כל מי שירצה לסייע, גם כשותף, הוא יהיה מוכן לשמוע ולנסות להגיע להבנות אך כעת אנשיו כבר מסייגים ואומרים כי "אי אפשר שכל אחד יעשה סיבוב של רעש בתקשורת, מעתה כל מי שירצה לנהל מו"מ יצטרך להפקיד דמי רצינות או להראות כיוון אמיתי ולא קשקושים".

איש העסקים אבי יוחנן לא אהב לשמוע את הפרסומים בנוגע לכך שהוא עשוי לרכוש מחצית מהבעלות יחד עם אלדד פרי וכעס מאוד היום בצהריים. איש העסקים שרון ארד, שהיה מעורב בזמנו בקשר שנוצר בין יוחנן לטביב הסביר היום בצהריים כי "אבי יוחנן מכחיש את הפרסומים. התנאי הראשון שהוא העמיד היה שבית"ר לא תשחק בשבת ולא תעשה שום פעילות בה וללא קשר התנאים העסקיים והמסחריים לא התאימו לשני הצדדים. הוא בכלל לא מכיר את אלדד פרי ולא יכול לזהות אותו, משתמשים בשמו".

יוחנן עצמו אף ביקש להבהיר בהודעה קצרה: "מעולם לא רציתי עסק שפעילותו קשורה בשבת. הפרסומים הם שקריים ואינם נכונים ולא נאמר לאף אחד שאני רוצה להיות שותף בבית"ר. אני במקום אחר וזה לא הפרק מבחינתי כרגע".

בסוף השבוע אמורה בית"ר ירושלים להודיע על הקנסות אותם הטילה על 25 שחקני הקבוצה שהחליטו להשבית את האימון וסירבו לעלות להתאמן לקראת סיום העונה וכמו כן על העלייה באיחור לאימון יום לפני כן. שחקנים בבית"ר ימתינו לראות מה גובה הקנס ועל פיו יחליטו איך לפעול. שחקנים בקבוצה אמרו כי "מי שממשיך או עשוי להמשיך יקבל קנס סביר, מי שלא יקרעו אותו אבל יש שחקנים שלא ישתקו וישיגו את הכסף חזרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully