וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ירו אימובילה חתם לחמש שנים בדורטמונד

מלך השערים של איטליה בשנה שעברה, שהבקיע 22 שערים במדי טורינו, יהיה מחליפו של לבנדובסקי שעובר לבאיירן מינכן

חלוץ דורטמונד צ'ירו אימובילה לצד המאמן יורגן קלופ. חשבון הטוויטר של דורטמונד, צילום מסך
שיתוף פעולה מעניין. אימובילה וקלופ/צילום מסך, חשבון הטוויטר של דורטמונד

צ'ירו אימובילה חתם היום (שני) על חוזה לחמש שנים בבורוסיה דורטמונד. סכום ההעברה של השחקן שמגיע מטורינו נע סביב 19-20 מיליון יורו. מלך השערים של הליגה האיטלקית בעונה שעברה שדיבר לא מעט על האפשרות שיגיע לגרמניה עמד בהבטחה והוא יחזק את הקבוצה של יורגן קלופ כמחליפו של רוברט לבנדובסקי שעוזב לבאיירן מינכן. יובנטוס וטורינו חלקו עד היום את הבעלות על כרטיסו של אימובילה, אך כעת ינסה להיות אחד השחקנים הבולטים בבונדסליגה.

"צ'ירו אימובילה הוא חלוץ גמיש ודינמי שהצליח בצורה מרשימה בליגה בכירה באירופה", החמיא המנהל הספורטיבי של דורטמונד, מיכאל זורק. "הוא יתאים בצורה מושלמת עם האיכויות הדרושות בדורטמונד". אימובילה סייע לטורינו לתפוס את המקום השביעי בליגה האיטלקית וסידר לה מקום בליגה האירופית אחרי שפארמה שסיימה שישית הודחה מהמפעל.

אימובילה (24, 1.85 מ') פרץ העונה בגדול במדי טורינו, עם 22 שערי ליגה ב-33 משחקים שסידרו לו זימון בכורה לנבחרת איטליה. אמש נודע לחלוץ כי הוא נכלל בסגל הסופי של צ'זארה פראנדלי למונדיאל בברזיל. עוד קודם לכן, עלה לקבוצה הבוגרת של יובנטוס ב-2009 והושאל לסיינה, גרוסטו ופסקרה לפני שעבר לגנואה, וממנה לטורינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully