וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צסק"א וניז'ני בגמר ה-VTB, ולנסיה בחצי הגמר בספרד

צסק"א גברה 86:92 על קאזאן בדרך ל-0:3 בסדרה, נובגורוד גם שם אחרי ניצחון על ריטאס. ולנסיה שרדה מותחן מול קחאסול

ויטלי פרידזון, צסק"א מוסקבה. Nikos Paraschos, GettyImages
ההתאוששות נמשכת. פרידזון/GettyImages, Nikos Paraschos

המהפך המנטלי של צסק"א כמעט הושלם. שבועיים חלפו מאז ההדחה הכואבות וההתרסקות בדקות הסיום מול מכבי תל אביב בחצי גמר הפיינל פור, וצסק"א כבר התאוששה לחלוטין. הרוסים העפילו היום (שני) לגמר ליגת מזרח אירופה, ה-VTB, אחרי ניצחון ביתי קאזאן 86:92. בסך הכל, מאז ההפסד לאלופת אירופה החבורה של מסינה, שנראתה מפורקת לאחר הפיינל פור, שומרת על מאזן מושלם של 0:6, כולל ארבע ניצחונות חוץ.

צסק"א שבה לאולם הביתי היום למשחק השלישי מול היריבה הטארית, ואחרי שני ניצחונות חוץ מרשימים, השלימה את העבודה. דווקא קאזאן הייתה זו שפתחה טוב יותר, ועלתה אחרי רבע אחד ליתרון 18:25. אך אז מילוש תאודוסיץ' ו-ויטאלי פרידזון, שהפכו לגארדים הבכירים של מסינה בסיום העונה, התעוררו ודאגו למהפך. צסק"א ברחה ליתרון דו ספרתי ברבע השלישי, אותו ניצחה בסך הכל 19:31. קאזאן עוד עשתה קולות של קאמבק וניסתה לחזור לעניינים, אך הנקודות של אנדרו גאודלוק היו מאוחרות מדי.

מילוש תאודוסיץ' צסק"א מוסקבה מול דייויד בלו מכבי תל אביב. מגד גוזני
משחק סולידי. תאודוסיץ'/מגד גוזני

פרידזון סיים כקלע הבולט של צסק"א עם 20 נקודות, מילוש תאודוסיץ' רשם משחק סולידי וסיים עם שורה סטטיסטית של 17 נקודות, 3 ריבאונדים ו-3 אסיסטים. סשה קאון ו-ויקטור חריאפה (8 אסיסטים) הוסיפו 12 כל אחד. אנדרו גאודלוק, MVP הליגה הסדירה, סיים את העונה עם תצוגה של 24 נקודות, שלא הספיקה.

בגמר תפגוש צסק"א מוסקבה את ניז'ני נובגורוד המפתיעה, שגברה היום 78:84 על ריטאס וילנה והשלימה 1:3 בסך הכל בסדרה. הסינדרלה הרוסית, שהדיחה גם ביורוקאפ את הפועל ירושלים, תחל את סדרת הגמר עם יתרון ביתיות, לאחר שהשיגו מאזן טוב יותר מהיריבה הפייבוריטית בשלבים המוקדמים של הליגה. הם חולמים להניף תואר ראשון אי פעם. בכל מקרה, הם יעשו בעונה הבאה צעד גדול וחשוב עבור המועדון עם השתתפות ביורוליג. טיילור רוצ'סטי שוב התעלה ברגעי האמת, קלע 20 נקודות (כולל שלשה שסגרה עניין 40 שניות לסיום) והוליך את נובגורוד לניצחון. סמן אנטונוב הוסיף 16 נקודות. בצד השני 21 של דריוס סונגאילה לא הספיקו לליטאים. סדרת הגמר, שתיערך במתכונת של הטוב מחמישה משחקים, תיפתח כבר בעוד שבוע.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ג'סטין דולמן, שחקן ולנסיה, מקבל את תואר ה-MVP של גמר היורוקאפ. GettyImages
עוד דאבל דאבל. ג'סטין דולמן/GettyImages

* בספרד, ולנסיה שרדה את המשחק השלישי והמכריע מול קחאסול המפתיעה, כשניצחה אותה 84:87 בקושי רב והשלימה 1:2 בסדרת רבע גמר הפלייאוף. החבורה של ולימיר פראסוביץ', שזכתה מוקדם יותר העונה ביורוקאפ וסיימה את העונה הסדירה במקום השני עם המאזן הטוב בתולדותיה, תיתקל בחצי הגמר במשוכה גבוהה במיוחד בדמותה של ברצלונה, שהשלימה כבר במהלך סוף השבוע 0:2 על לבוראל קוצ'ה. אוליבר לפאייט במשחק נהדר הוביל את ולנסיה עם 22 נקודות, פבלו אגילאר הוסיף 14 וג'סטין דולמן, ה-MVP של העונה הסדירה, סיים עם דאבל דאבל של 10 נקודות ו-11 ריבאונדים.

* באיטליה, סיינה המשיכה את המסע לעבר הגנה על התואר , כשניצחה את רומא 67:91 ועלתה ליתרון 0:2 בחצי גמר הפלייאוף. שני המשחקים הבאים ייערכו בבירת איטליה, ורומא תנסה להשוות את הסדרה. אריק גרין הוליך את הקבוצה של מרקו קרספי עם 17 נקודות.

שחקן סיינה אריק גרין. GettyImages
הגמר הולך ומתקרב. אריק גרין/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully