וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש אלטרנטיבה? רמה"ש עשויה להתאחד עם מורשה

2.6.2014 / 14:25

לאחר שהאיחוד עם רעננה נכשל במועדון מכוונים לאיחוד עם הקבוצה המקומית שעלתה לליגה א'. לאופר צפוי לסיים תפקידו

שחקני הפועל ניר רמת השרון עצובים לאחר הירידה. אדריאן הרבשטיין
העתיד לא ברור/אדריאן הרבשטיין

בהפועל "ניר" רמת השרון מחפשים פתרונות לקראת העונה הבאה. הקבוצה נמצאת בגירעון של יותר מ-2 מיליון ש"ח לקראת העונה הבאה בלאומית, הסיוע מהעירייה צפוי להיות קטן יותר משמעותית וכרגע עמלים למצוא נוסחה שתוכל למנוע מהמועדון להתרסק. בימים האחרונים נערכים שיחות בין גורמים בכירים בעירייה לאנשי רמה"ש והקבוצה המקומית הפועל מורשה שעלתה העונה מליגה ב' לליגה א' במטרה לאחד בין המועדונים ולייצר קבוצה אחת בעיר.

גורם המעורה בפרטים אמר היום: "יש 50% סיכוי שזה ייצא לפועל. זה הרבה פחות מסובך מאיחוד עם רעננה, זה יחסוך בהוצאות ולמעשה לא באמת צריך כאן יותר מקבוצה אחת. זה טוב לכל הצדדים ואם לא יהיה כאן אגו וכולם יבואו בצורה נקייה האיחוד הזה ייצא לפועל".

על פי המתווה, מי שאמור לעמוד בראש המועדון הוא יוסי אלטרוביץ' שמשמש היום יו"ר הפועל מורשה. דני לאופר צפוי לסיים את תפקידו במועדון. לאופר נפגע מהיחס לו הוא זוכה ממחלקת הספורט לאחרונה ומפעיל לחצים גדולים על מנת להישאר בתפקיד אך גורם בעירייה אמר כי "במחלקת הספורט רוצה לעשות סדר ולארגן מחדש ויש הרבה מאוד בעיות עם לאופר בדרך ההתנהלות, קבלת השכר ודברים שגם אתם פירסמתם בוואלה שמחייבים התארגנות מחדש, זה לא משהו אישי נגדו".

דני לאופר. one
נפגע מהיחס לו הוא זוכה. לאופר/one

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully