וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום מותחן: פנאתינייקוס ניצחה בפיראוס והשוותה ל-2:2

ניצחון של אולימפיאקוס היה מעניק לה אליפות, אך הירוקים התעלו, ניצחו 65:67 ושלחו את הסדרה למשחק מכריע באואקה

שחקן פנאתינייקוס דימיטריס דיאמנטידיס מול שחקן אולימפיאקוס בריאנט דנסטון. GettyImages
דאנסטון ואולימפיאקוס פנטזו על אליפות, דיאמנטידיס ופנאתינייקוס העירו אותם/GettyImages

רק לפני יומיים אולימפיאקוס פיראוס ניצחה בפעם הראשונה באואקה את פנתינייקוס במהלך סדרת גמר, והתקרבה לאליפות כשעלתה ליתרון 1:2 בסדרת גמר הפלייאוף היווני. אך היום (ראשון) פאו הראתה הרבה אופי והצליחה להחזיר את הסדרה הביתה עם ניצחון 65:67 דרמטי. הירוקים השוו ל-2:2 בסדרת הגמר ויארחו את המשחק החמישי והמכריע באואקה שבאתונה, שייערך ביום רביעי הקרוב (19:40).

הרבע הראשון היה צמוד ופנאתינייקוס הובילה בו 16:19 אך ברבע השני הצליחה לברוח ליתרון דו-ספרתי והובילה בבטחה ברוב שלבי המשחק. שתי דקות לסוף המשחק הדרמה החלה, הקהל הביתי החל לדחוף את המקומיים שהורידו את ההפרש כ-20 שניות לסוף ל-66:63 בלבד. הכדור היה אצל האדומים אחרי שתי החטאות עונשין של גיסט, סלוקאס החטיא שלשה אך ריבאונד וסל שלו הורידו לנקודה בלבד. אולימפיאקוס ביצעה פאול על סטפון לאזמה שהחטיא זריקה אחת מתוך השתיים ו-ואסיליס ספאנוליס קיבל הזדמנות להשוות אך החטיא, והסדרה חוזרת לאואקה לעוד משחק אחרי ניצחון של פאו בתוצאה 65:67.

את פנאתינייאקוס הובילו לאזמה עם 17 נקודות ו9 ריבאונדים, דימיטריס דיאמנטידיס עם 13 נקודות ומאברוקפלידיס עם 10. את אולימפיאקוס הוליכו דאנסטון עם 15 נקודות ולוג'סקי עם 14 נקודות כשספאנוליס מסיים עם נקודה אחת בלבד.

אם פנאתינייקוס תנצח במשחק הבא היא תוכל לזכות בתואר ה-34 בתולדותיה ובאליפות שנייה ברציפות. אולימפיאקוס לעומתה תנסה לשחזר את הניצחון הקודם באואקה ולזכות באליפות ראשונה מאז 2012 ו-11 בסך הכול בתולדותיה.

ואסיליס ספאנוליס, אולימפיאקוס. GettyImages
אכזב ברגע האמת וסיים עם נקודה אחת בלבד. ספאנוליס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully