וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בפלייאוף: מכבי תל אביב וחיפה רוצות כרטיס לגמר

1.6.2014 / 19:19

הצהובים יוצאים לאילת ביתרון 1:2 (19:35, ספ' 5), ואילו הירוקים, שמוליכים באותה התוצאה, יארחו את ירושלים (20:55, ספורט 5)

מאמן הפועל אילת עודד קטש. ברני ארדוב
צפוי להגיע גם הפעם. קטש/ברני ארדוב

הפועל אילת - מכבי תל אביב (19:35, ספורט 5)

הקבוצה הדרומית הגיעה עם הרבה אמונה למשחק השלישי בסדרה ביד אליהו, אבל התפרקה במהלך המחצית השנייה והובסה ב-22 הפרש. למרות היכולת הלא משכנעת, והאחוזים המזעזעים מחוץ לקשת, באילת ממשיכים להאמין שאפשר עדיין לחזור למשחק חמישי ביד אליהו ביום חמישי ואולי גם להגיע למשחק הגמר, אבל בשביל זה יהיה עליהם לעצור את משחק הפנים של מכבי, דבר שלא הצליחו לעשות כשמולם עמד סופוקליס שחורציאניטיס. בקבוצה מקווים שעם הדחיפה של הקהל המקומי יוכלו לעשות את העבודה, כשהמאמן עודד קטש, שהגיע למשחק השלישי למרות האבל על מות אביו, צפוי להגיע גם למשחק הרביעי.

הניצחון על אילת במשחק השלישי קירב את מכבי תל אביב מרחק ניצחון אחד מעלייה לגמר הסל, שם הם ינסו להחזיר לעצמם את התואר לאחר שאשתקד איבדו אותו למכבי חיפה. כמו במשחק השני בסדרה, גם הפעם יצאה מכבי יום לפני לעיר הדרומית, כשהפעם סופוקליס שחורציאניטיס צפוי לשחק ולהעניק להם את היתרון מתחת לסלים. במכבי מעוניינים לגמור את הסדרה ללא משחק חמישי, כדי שיזכו למנוחה מסוימת לפני פתיחת גמר הסל ביום ראשון הבא.

אביו של דיוויד בלאט, ד"ר וויליאם בלאט, הלך לעולמו הלילה בגיל 87. המאמן יעמוד הערב על הקווים במשחק באילת, ומחר יטוס ללוויה בארצות הברית. ממכבי תל אביב נמסר: "מועדון הכדורסל מכבי תל אביב מרכין את דגלו ומשתתף בצערו של מאמן מכבי אלקטרה תל אביב, דיוויד בלאט, במותו של אביו ד"ר וויליאם בלאט באריזונה. מכבי מחזקת את ידיו של דיוויד ומשתתפת בצער המשפחה".

המספר הנוסף

18 - נקודות קלע סופוקליס שחורציאניטיס במשחק השלישי ב-15 דקות, התצוגה ההתקפית הטובה ביותר שלו מאז המחזור ה-11.

22 - אחוזים בלבד לאילת מחוץ לקשת בסדרה, אחרי 36.2 אחוזים מחוץ לקשת בסדרה נגד הפועל תל אביב.

91 - נקודות בממוצע קלעה מכבי תל אביב במשחקי מספר 4 בסדרות נגד גלבוע/גליל ומילאנו, וספגה רק 65.5 מהיריבה.

יעמוד למבחן: אפיק ניסים. הקלע של אילת רשם משחקים לא טובים בסדרה, ובלעדיו הקבוצה של עודד קטש מחזיקה בסיכויים נמוכים מאוד להפתיע את מכבי תל אביב ולסחוב אותה למשחק חמישי.

אפיק ניסים, שחקן הפועל אילת. ברני ארדוב
צריך להתעורר. אפיק ניסים/ברני ארדוב

מכבי חיפה - הפועל ירושלים (20:55, ספורט5)

אחרי הניצחון ברוממה ביום שלישי שעבר הבהיר דני פרנקו לשחקניו כי עליהם לנסות לגמור את הסדרה כבר במלחה ביום שישי בעיקר כדי להמנע מהעברת הלחץ אליהם. אלא שמכבי חיפה הציגה יכולת לא טובה, ובתוספת תצוגת שיפוט ביתית לטענת גורמים במועדון, איבדה משחק ראשון בסדרה. למרות זאת הירוקים עדיין נמצאים בעמדה שבה ניצחון ביתי ישלח אותם לגמר שני ברציפות. רוממה אמור להיות מלא ב-5,000 צופים, כך מאמינים בחיפה, בחזרה גנרלית למעמד הגמר, כשעיקר תשומת הלב יהיה לעצור את ברייסי רייט כפי שעשו במשחק השני בסדרה.

"הסדרה השתנתה מעט בעקבות העדרות של מספר שחקני מפתח שלהם, וההתאמה לשינויים הללו זה הדבר המרכזי בדרך להצלחה", אמר בריאן רנדל לקראת ההתמודדות, "נצטרך להתחיל את המשחק חזק ולהמשיך ללחוץ עד הבאזר האחרון אם אנחנו רוצים לנצח את המשחק. אנחנו באים להילחם ולהישאר מלוכדים מההתחלה עד הסוף".

הפציעה של ליאור אליהו במהלך המשחק השני בסדרה הוציאה את האוויר מהמפרשים של הפועל ירושלים, והאוהדים שהגיעו למלחה ביום שישי כמעט והשלימו עם העובדה שהמשחק יהיה האחרון באולם הביתי. אלא שהשחקנים של בראד גרינברג הציגו יכולת הגנתית טובה, ובתוספת רוח לחימה הצליחו לכפות משחק רביעי על הירוקים. בירושלים מאמינים שביכולתם לנצח גם ללא אליהו וארטיום פרחוסקי שגמרו את העונה, אבל יודעים שאם לא יצליחו לשחזר את היכולת ההגנתית מהמשחק במלחה, הם צפויים לגמור את העונה כבר מחר.

המספר הנוסף

20 - דקות שיחק אדם אריאל במשחק מספר 3 בסדרה נגד חיפה, אחרי שבששת משחקי הפלייאוף הראשונים שותף ל-15 דקות בלבד.

61.5 - אחוזים בלבד לחיפה בסדרה מקו העונשין.

63 - נקודות שספגה ירושלים במשחק השלישי היה הנתון ההגנתי הטוב ביותר של האדומים מאז המחזור ה-23.

יעמוד למבחן: ברייסי רייט. אחרי המשחק הנהדר ביום שישי, יצטרך הכוכב של ירושלים לבלוט גם מחוץ למלחה אם האדומים רוצים להשאר בחיים בסדרה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
גארד הפועל ירושלים ברייסי רייט. יוסי ציפקיס
ישחזר את היכולת ממשחק 3? רייט/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully