וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל הפסידה לצרפת ולא עלתה לאליפות אירופה

נבחרת הנשים בכדורעף הייתה זקוקה לניצחון במערכה אחת כדי להעפיל, אך אכזבה והפסידה 25:20, 25:10, 25:22

שחקניות נבחרת ישראל בכדורעף נשים. קובי אליהו
היו מרחק נגיעה מאליפות אירופה. שחקניות נבחרת ישראל/קובי אליהו

נבחרת הנשים של ישראל בכדורעף סיפקה בימים האחרונים הופעות כבירות והייתה רחוקה ניצחון של מערכה אחת מאליפות אירופה, אך ברגע האמת שחקניותיו של אריה זלינגר לא הצליחו להתעלות. ישראל שיחקה הערב (ראשון) בוינגייט נגד צרפת בידיעה שניצחון או הפסד בארבע מערכות יבטיח להן את המקום הראשון בבית המוקדמות וישלח את הצרפתיות הביתה. אולם המשוכה הצרפתית הייתה גבוהה מדי עבור שחקניות הנבחרת, שהפסידו 25:20, 25:10, 25:22 ונשרו למקום השלישי, ולא עלו לאליפות, שתיערך בשנה הבאה בבלגיה והולנד. הניצחון של צרפת שלח אותה למשחקי הפלייאוף, ואילו הונגריה סיימה כראש בית וחגגה העפלה לאליפות.

שחקנית נבחרת ישראל אניטה גליק (מרכז). קובי אליהו
ישראל התקשתה ליד הרשת במערכה הראשונה/קובי אליהו

מערכה 1

הצרפתיות פתחו חזק ועלו ל-1:4. שחקניות הנבחרת הצליחו להשוות ל-5:5 אולם הצרפתיות ברחו ל-6:9. ישראל ניצלה חוסר ריכוז במשחק ההגנה הצרפתי והשוותה ל-9:9. צרפת שלטה ליד הרשת, אבל השחקניות של הנבחרת נלחמו והשוו ל-14:14 כשהן נהנות מדקות טובות של מורן צור וטלי ארטמנקו. הנחתה של בואה העלתה את צרפת ל-19:24, והגשה לא טובה של ישראל חתמה את המערכה בה צרפת ניצחה 20:25.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקניות נבחרת צרפת בכדורעף נשים. קובי אליהו
שלטו לחלוטין במערכה השנייה. שחקניות נבחרת צרפת/קובי אליהו

מערכה 2

שני פחם הגישה בפתיחת המערכה, והצרפתיות המשיכו את המומנטום מהמערכה הראשונה ועלו ל-1:3. ההגנה הישראלית התקשתה עם הגובה והעוצמה של הצרפתיות, שהמשיכו ל-3:7 ואריה זלינגר לקח פסק זמן. זה לא עצר את המומנטום הצרפתי. השחקניות נראו לא מרוכזות, צרפת טסה ל-4:11 וזלינגר הזעיק פסק זמן נוסף. הנחתה טובה ל מורן צור העירה את הנבחרת, אבל ההגנה הישראלית התקשתה מול בואה התמירה ליד הרשת. בשלב הזה ישראל נשברה, צרפת ניצחה 10:25 והיה ברור שהמערכה השלישית תכריע את גורל הנבחרת.

שחקנית נבחרת ישראל בכדורעף נשים מורן צור (ימין). קובי אליהו
אחרי הקריסה במערכה השנייה, ישראל הייתה חייבת התעלות. מורן צור/קובי אליהו

מערכה 3

ישראל פתחה מצוין את המערכה, שיחקה באגרסיביות ועלתה ליתרון 3:4, והקהל בוינגייט עמד על רגליו והריע. אבל אז הגיע רפיון בהגנה, יכולת טובה של דז'ירו וג'ופיטר הוליכו את הצרפתיות לריצת 0:5 כששלוש מחבטות הפתיחה מייצרות להן נקודות, וישראל שוב נראתה אובדת עצות. אבל שבוטרוב, גליק וחברותיהן יצאו מהבור ובעזרת רוח לחימה הפכו ל-8:9. הנחתות אדירות של וליקי שמרו על היתרון של ישראל, והקהל דחף את הנבחרת שעלתה ל-10:14. הצרפתיות נראו לחוצות מאוד וידעו שהפסד במערכה ישלח אותן הביתה. כדור של מורן צור פגע ברשת, הצרפתיות צימקו ל-15:13 וזלינגר ביקש פסק זמן. בהמשך הצרפתיות השוו ל-15:15 אבל וליקי שוב ריחפה ליד הרשת, ויחד עם אניטה גליק ישראל עלתה ל-15:17. הצרפתיות הפכו ל-19:20. אבל וליקי ומורן צור החזירו את היתרון לישראל. אבל הגשות טובות של צרפת החזירו לה את היתרון, ישראל עשתה טעויות ליד הרשת, צרפת ניצחה במערכה המכריעה 22:25 וישראל לא עלתה לאליפות אירופה.

שחקנית נבחרת ישראל בכדורעף נשים אניה ויליקי (שמאל) מול שחקניות צרפת. קובי אליהו
התעוררה ברגע הנכון, אבל זה לא הספיק. אניה וליקי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully