וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: פפה מל הוצע, סאנצ'ס פלורס דחה הצעה

1.6.2014 / 18:44

בזמן שהאלופה עדיין בוחנת את מועמדותו של אוסקר, עלו שמות נוספים. מאמן ווסט ברום לשעבר מועמד, אקס אתלטיקו דחה הצעה

מאמן בטיס לשעבר, פפה מל. AP
מוכן להגיע למכבי תל אביב. פפה מל/AP

במכבי תל אביב צפויים להודיע השבוע על המאמן שיחליף את פאולו סוזה בעונה הבאה. אוסקר גרסיה שמועמד לסלטיק וסאות'המפטון, עדיין חזק בתמונה אבל היום (ראשון) נודע לוואלה! ספורט כי בימים האחרונים כיוון ג'ורדי קרויף למועמד אחר וניסה להחתים במכבי תל אביב את קיקה סאנצ'ס פלורס שאימן באתלטיקו מדריד לפני דייגו סימאונה. פלורס פוטר ממדריד ובשנתיים האחרונות אימן באל אהלי מהמפרץ.

קיקה סאנצ'ז פלורס מאמן אתלטיקו מדריד. Alex Livesey, GettyImages
ג'ורדי כיוון גבוה, הפעם זה לא צלח. קיקה סאנצ'ס פלורס/GettyImages, Alex Livesey

לשחקן העבר (49) רזומה עשיר. כשחקן, הוא שיחק במשך עשור ולנסיה, העביר שתי עונות נוספות בריאל מדריד ועונה נוספת בסראגוסה. לאחר מכן פנה לאימון. הוא אימן בין היתר במחלקת הנוער של ריאל מדריד ואת קבוצות הבוגרים של חטאפה, ולנסיה, בנפיקה ליסבון ואל אהלי. מקורות שונים סיפרו היום כי פלורס דחה את ההצעה שהונחה בפניו בטענה כי אם הוא לא מאמן באחת הליגות הבכירות באירופה, עדיף לו לעבוד במקומות, כמו איחוד האמירויות, בהם יוכל להרוויח יותר מאשר בישראל.

ספרדי אחר שדווקא מוכן להגיע לישראל הוא המאמן פפה מל שפוטר בחודש שעבר מווסט ברומיץ' אף שהשאיר אותה בליגה. סוכנים שיודעים כי סוזה עזב את מכבי תל אביב, הציעו לקרויף את מל. למל בן ה-51 יש נסיון רב ברמות הגבוהות. הוא אימן החל משנת 1999 בספרד, בעיקר בקבוצות קטנות דוגמת טנריפה, אלאבס וראיו וייקאנו, אך קנה את מעמדו בזכות שלוש עונות מוצלחות בבטיס, במהלכן הוליך את הקבוצה לליגה האירופית.

בעונה החולפת מל ערך טבילת אש ראשונה מחוץ לספרד, כשמונה למאמן ווסט ברומיץ' מהפרמיירליג. מל אמנם הצליח להשאיר את הקבוצה בליגה הבכירה, אך פוטר לאחר ארבעה חודשים בלבד בתפקיד, אחרי שהחליף את סטיב קלארק במהלך העונה. כך או אחרת, עדיין קיימת כאמור מועמדותו של אוסקר שלא רוצה לבוא ליותר מעונה אחת אחרי מה שקרה לו בעונה שעברה, אז כזכור עזב את מכבי לאנגליה בטונים מעט צורמים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
- ג'ורדי קרויף מנהל ספורטיבי מכבי תל אביב. ניב אהרונסון
מכבי תל אביב תודיע עוד השבוע על מאמן חדש. קרויף/ניב אהרונסון

אוסקר גרסיה מתעקש: "לא קיבלתי הצעה ממכבי תל אביב"

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully