וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאסול: "חוויה להכיר את ישראל ולתמוך בכדורסל"

1.6.2014 / 17:30

כוכב הלייקרס התארח במלחה ונפגש עם צעירי הפועל ירושלים. אלון: "חשוב שהקבוצה תהיה בתודעה של שחקנים בכירים כמוהו"

פאו גאסול לוס אנג'לס לייקרס עם ניר ברקת ראש עיריית ירושלים. מתוך דף הפייסבוק של הפועל ירושלים, צילום מסך
גאסול עם ראש עיריית ירושלים ניר ברקת/צילום מסך, מתוך דף הפייסבוק של הפועל ירושלים

לאחר ביקורו אצל הנשיא שמעון פרס, כוכב לוס אנג'לס לייקרס פאו גאסול הגיע לתחנה הבאה שלו בביקורו בישראל והתארח הערב (ראשון) באולם מלחה, שם הוא משחק ומשוחח עם שחקני הפועל ירושלים. הסנטר הספרדי הנהדר הגיע לישראל כאורחה של הקבוצה ובמהלך ביקורו במלחה זכו מספר צעירים ממחלקת הנוער של הפועל ירושלים לעבור אימון תחת פאו גאסול.

במהלך האימון ערך הסנטר הספרדי תרגילים לילדים ובהם ניסה להסביר את חשיבות הפרטים הקטנים בכדורסל ואת יסודות הכדורסל לילדים. בסיום האימון ערך גאסול תחרות עם הילדים שבסופה העניק למנצח את הנעליים שלו.

פאו גאסול אמר בתום התדרוך: "עבורי זו הייתה הזדמנות מצוינת להגיע לישראל, להכיר אותה, ולתמוך בכדורסל כאן.
הבוקר הייתה לי פגישה טובה עם הנשיא שמעון פרס, גם הוא מבין את החשיבות הרבה של הספורט ומודע לכך שהספורט מאחד ומקרב אנשים מתרבויות ומקומות שונים. אני שמח להיות כאן, להשתתף, וללמד את הילדים כמה דברים. הייתה לי גם הזדמנות להתוודע ולהכיר את העיר ירושלים. זו היה חוויה נהדרת בשבילי, יום נהדר ואני שמח להיות כאן".

על גמר ה-NBA הצפוי בין ההיט לספרס אמר גאסול: "אני חושב שסאן אנטוניו פייבוריטית לקחת את האליפות. יש להם קבוצה עמוקה יותר, ואת יתרון הביתיות, למרות שאני לא יודע מה מצב פציעתו של פארקר. אני סבור שסאן אנטוניו עדיפים למרות שמיאמי עשתה עבודה מצוינת ומשחקים ברמה גבוהה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נהנה מכל רגע. גאסול עם אורי אלון בארינה של ירושלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אורי אלון, בעלי הקבוצה שהגיע למלחה הערב, אמר לוואלה! ספורט: "אנחנו שמחים שכוכב ברמתו של פאו גאסול הגיע לכאן ומעביר תדרוך למחלקת הנוער שלנו. אחר כך נערוך עמו סיור בארנה. הארנה יהיה המתקן ברמה הגבוהה ביותר בארץ ונבנה במודל דומה לאולמות בארצות הברית ובאירופה וזה רק מתאים שגאסול יבקר בארינה".

"הוא הגיע לכאן בכדי לעבוד עם הנערים ועם הנוער שלנו, יש דברים שעושים ב- NBA שלא רואים אותם כל יום , ולכן זה מאוד חשוב וטוב ומתאים גם לחזון ולרצון שלנו להשקיע בנוער ובתשתית של הפועל. חשוב שהפועל ירושלים תהיה בתודעה של שחקנים בכירים כמוהו, הוא מדבר עם חברים שלו , עם הסביבה שלו והפועל ירושלים הופכת להיות קבוצה שמכירים אותה- אם זה בארץ, בחו"ל ובקרב שחקני NBA. תמיד טוב ששחקנים כאלו יידעו שיש קבוצה בישראל שמכוונת מאוד גבוה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully