וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאו גאסול: "בלאט מתאים ל-NBA, שמח להיות כאן"

הסנטר הספרדי הנהדר של לוס אנג'לס לייקרס כאורחה של קבוצת הפועל ירושלים הגיע לישראל ונפגש עם נשיא המדינה

צילום: עומר מירון עריכה: יותם בן דוד

עונת ה-NBA מגיעה לשיאה והלילה (בין שבת לראשון) נקבע כי סדרת הגמר תפגיש בין מיאמי לסן אנטוניו. בינתיים, אחד הכוכבים הגדולים בליגה, שנמצא כבר עמוק בפגרה, הוא פאו גאסול. שחקן לוס אנג'לס לייקרס סבל, כמו כל הקבוצה שלו, מעונה לא טובה ונותר מחוץ לפלייאוף. היום, הסנטר הספרדי הנהדר הגיע לישראל כאורחה של הפועל ירושלים ובשעה זו הוא מקיים פגישה ומסיבת עיתונאים עם נשיא המדינה, שמעון פרס.

במהלך הפגישה בין השניים, זכו מספר צעירים ממחלקת הנוער של הפועל ירושלים לספר על חוויותיהם ולשאול שאלות את גאסול. לקראת סיום האירוע גאסול פנה לפרס: "הבאתי לך את הגופיה שלי מנבחרת ספרד, אנחנו מארחים השנה את אליפות העולם". גאסול העניק לפרס את הגופיה של הלה רוחה עם הספרה 4 ועם שמו על הגב וחתם עליה עם הקדשה.

הנשיא שמעון פרס עם פאו גאסול שחקן לוס אנג'לס לייקרס. יואב פלטקביץ',
שיתוף פעולה עם מארק גאסול?/יואב פלטקביץ'

גאסול נשאל על גמר היורוליג: "יש לי הרבה חברים טובים במדריד. הייתי בעדם בגמר, אבל היה משחק נהדר ואני נהנה לראות משחקים כאלה. אני מברך את מכבי על הזכייה, היא הייתה נהדרת בפיינל פור ושמחתי עבור החבר שלי ג'ו אינגלס. מדריד הביסה את ברצלונה בחצי הגמר, אבל אז פתאום הכול השתנה".

על בלאט הוא אמר: "הוא יכול להיות ב-NBA אם הוא יקבל הזדמנות. זו ליגה אחרת, שיטה אחרת והוא יצטרך להסתגל. אטורה מסינה למשל היה עוזר בלייקרס שנה אחת וזה חשוב. אם בלאט רוצה להיות מאמן ב-NBA, אולי הוא יצטרך לעבור מסלול דומה. הכול תלוי בהזדמנות שהוא יקבל".

על עתידו: "אני לא יודע מה יקרה איתי. בראשון ביולי התהליך מתחיל ואני אקבל את ההצעות מהקבוצות שמעוניינות בי ואוכל להתחיל לנתח מה הכי טוב בשבילי. לשחק עם מארק אחי יהיה נחמד, אבל זה לא יהיה השיקול היחיד. אני מקווה שיהיו מספיק הצעות ושאוכל לבחור ביניהן".

גאסול הוסיף: "אני שמח להגיע לישראל. זו הזדמנות נהדרת להכיר את המדינה, לטייל בירושלים ותל אביב. אני שמח גם שאני יכול לסייע במסגרת קידום תהליך השלום".

על גמר ה-NBA: "לסן אנטוניו יש קבוצה עמוקה יותר ואחרי ההפסד בשנה שעברה היא מגיעה מוכנה. אני חושב שהם הפייבוריטים לזכייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully