וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכש ראשון להפועל רעננה: יקיר שינה חתם לעונה אחת

לבלם אופציה לעונה נוספת. המאמן חיים סילבס בחר באלדד שביט לעוזרו לאחר שהשניים שיתפו פעולה בהפועל עפולה

שחקן בני לוד יקיר שינה חוגג. קובי אליהו
יקיר שינה/קובי אליהו

רכש ראשון להפועל רעננה: הקבוצה מהשרון החתימה את הבלם יקיר שינה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. שינה, 28, שיחק בעונה שעברה בבית"ר תל אביב רמלה ועזר לה להעפיל לפלייאוף העליון ולפני כן רשם שנתיים בבני לוד. הוא חתם בקבוצה באמצעות סוכנו אפי סופר. קבוצתו האחרונה בליגת העל הייתה הפועל רמת גן (2010/11). הבלם שגדל במכבי תל אביב עבר בקריירה גם בהפועל עכו ומכבי אחי נצרת.

אלדד שביט עם חיים סילבס. נועם אשל
שביט וסילבס בימי הפועל רעננה/נועם אשל

הצוות המקצועי של הפועל רעננה הושלם. מאמן הפועל נצרת עילית בעונה החולפת, אלדד שביט, ישמש כעוזרו של המאמן הטרי חיים סילבס. לאחרון אין תעודת פרו ולכן ברעננה נזקקו לשירותיו של מאמן עם תעודה כזו בצוות המקצועי. סילבס בחר בשביט, איתו שיתף פעולה לפני מספר שנים בהפועל עפולה. דודו אברהם שהיה אמור לשמש כעוזרו של סילבס, ידריך את קבוצת הנוער של רעננה.

שביט הצעיר הוביל בעונה שעברה את הפועל נצרת עילית לפלייאוף העליון בליגה הלאומית, בו סיימה הקבוצה במקום השמיני. זו הייתה הקדנציה השנייה שלו במועדון ובנוסף הדריך גם את הפועל עפולה ועירוני טבריה.

הפועל רעננה סיימה את העונה בליגת העל במקום ה-10. המאמן המצליח מנחם קורצקי עזב לטובת חוזה בבית"ר ירושלים ובתום התלבטות ארוכה, בחר הבעלים אשר אלון בעוזר סילבס כאיש שימלא את מקומו.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

עדכון ראשון: 15:12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully