וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וייה נפרד מאתלטיקו: "אהיה אוהד שלכם לכל החיים"

החלוץ עוזב את אלופת ספרד ועובר לניו יורק: "זו הצעה שאני לא יכול לסרב לה. אתלטיקו הייתה גדולה מכל סיפור ששמעתי"

דויד וייה הגיע לאתלטיקו מדריד בצעד מפתיע מברצלונה ביולי האחרון. אל גואחה לא ממש מצא את מקומו בקטאלוניה בשלוש העונות בהן שיחק שם וחיפש לעצמו מקום בו יוכל לבלוט לקראת המונדיאל. זה הצליח ווייה יהיה חלק מהסגל של הלה רוחה, שתנסה להגן על התואר שלה בברזיל החל מהשבוע הבא. אחרי המונדיאל, החלוץ הספרדי כבר יעבור לקבוצה הבאה שלו, ניו יורק סיטי, קבוצה חדשה מה-MLS. אחרי 38 משחקים, 15 שערים, אליפות וכמעט זכייה בליגת האלופות עם אתלטיקו, וייה נפרד היום (ראשון) מהקבוצה עם ראיון באתר הרשמי של המועדון.

וייה אמר: "הייתה לי כאן חוויה מאוד חיובית, לא רק ברמה הספורטיבית, אלא מעבר לזה. מצאתי כאן משפחה נהדרת, בחדר ההלבשה ועם האוהדים. המועדון נתן לי המון ואזכור את השנה החולפת הזו כל חיי. העונה האחרונה התעלתה על כל הציפיות שהיו לי כשהגעתי לכאן. היו לי חברים בקבוצה שהכרתי מהנבחרת, כמו אדריאן וחואנפראן והם סיפרו לי מה זו אתלטיקו, אבל זה היה הרבה יותר גדול מכל סיפור.

שחקן אתלטיקו מדריד דויד וייה. AP
עונה חלומית. וייה/AP

ההצלחה היא של כולם, היינו מאוחדים בינינו, בכל חלקי המועדון, שחקנים, צוות ואוהדים. כולם עזרו להצלחה. המועדון ידע הצלחות בשנים האחרונות והצלחנו להמשיך את זה גם העונה. אני מקווה ובטוח שזה רק יילך וישתפר מכאן. אני שמח שהייתי חלק מהזכייה באליפות, הרבה שנים אתלטיקו חיכתה לזה. היינו רחוקים גם דקה וחצי מזכייה בליגת האלופות, אבל גם בלי זה, העונה הייתה מאוד חיובית.

אני מאושר מכך שיש לי הזדמנות לעבור לפרויקט מעניין כל כך, זה יהיה טוב למשפחה שלי. כל הקריירה חיפשתי אתגרים ואני חושב שהאתגר הזה יהיה מאוד חשוב. זה המקום להודות לכל האוהדים ולכל מי שקשור לאתלטיקו. כולם רצו שאשאר. אני מודה במיוחד לצ'ולו ולצוות שלו, אבל קיבלתי הצעה שאני לא יכול לסרב לה. מהיום, יש לאתלטיקו עוד אוהד. אעקוב אחרי המועדון לכל המשך חיי ואני מאחל לו עתיד מזהיר, שאוכל ליהנות ממנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
  • עוד באותו נושא:
  • דויד וייה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully