וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב נעלבו מהמתקפה של מקורבי אדלשטיין

1.6.2014 / 11:36

האדומים ממשיכים לא להגיב אחרי עזיבת המאמן, ולא אהבו את דברי גרשון: "רמי כהן נלחם בשביל ארז, ועכשיו הופכים את זה"

ביום חמישי האחרון הודיעה הפועל תל אביב כי ההתקשרות עם ארז אדלשטיין הסתיימה. שלוש שנים עבד מאמן נבחרת ישראל כמאמן האדומים, ובפגישה שנערכה ביום רביעי בערב בינו לבין היו"ר רמי כהן שמע כי הנהלת הקבוצה החליטה שלא להאריך את חוזהו. מאז שני הצדדים, הנהלת הפועל ואדלשטיין, לא דיברו בתקשורת באופן ישיר, מלבד הודעה לעיתונות בהם הודו אחד לשני.

בהנהלת הפועל קיוו לסיים את הקדנציה של אדלשטיין בצורה טובה, אלא שבקבוצה מרגישים שמאז יום חמישי מקורביו של המאמן בתקשורת, ביניהם פיני גרשון, מנצלים את הבמה שניתנה להם כדי להתקיף ולהציג תמונה לא נכונה. על פי הפרסומים, ידידיה רפפורט, שמחזיק בחמישה אחוזים מהבעלות על הפועל תל אביב, עמד באופן בלעדי מאחורי ההחלטה להדיח את המאמן ולמעשה הציב וטו שאם המאמן ימשיך הוא יעזוב, ובהנהלה בחרו במשקיע.

ארז אדלשטיין מאמן נבחרת ישראל. מגד גוזני
אז מה בעצם הוביל לסיום דרכו? ארז אדלשטיין/מגד גוזני

לוואלה! ספורט נודע כי בישיבת ההנהלה שנערכה לאחר סיום העונה הצביעו כל חברי ההנהלה בעד סיום ההתקשרות עם אדלשטיין, לאחר שקיימו דיון בנושא. עוד נודע כי בישיבה דומה לאחר סיום עונת 2012/13 היה רוב לחברי הנהלה שתמכו בסיום ההתקשרות עם המאמן, אלא שוטו שהטיל היו"ר רמי כהן מנע כבר אז את סיום ההתקשרות. חלק מחברי ההנהלה טענו אז שהסחבת בעניין הזרים בשנה הראשונה של הפועל בליגת העל היא עילה מספיק טובה לבצע שינוי, אך לבסוף התקבלה ההחלטה להמשיך עם אדלשטיין, שהוביל לעונה טובה בהרבה.

אז מה בעצם הוביל סופית לסיום דרכו של המאמן? בהפועל כאמור מסרבים להתייחס באופן רשמי לבינתיים, מלבד התשובה הלקונית שהצדדים הגיעו למיצוי הדדי של הקשר. גורמים מסביבת הקבוצה מאשימים את הסחבת בעניין החלפתו של וינסנט קאונסיל, בתוספת ההרגשה שהמאמן העביר מסרים להנהלה כי יהיה מעוניין להתרכז יותר בנושא הנבחרת בקיץ הקרוב שהובילה לזירוז התהליך.

רמי כהן עוד הסכים לעלות לשידור במהלך המשחק בין מכבי חיפה להפועל ירושלים ביום שישי האחרון רק כדי להגיד שהמתקפה שהייתה על הקבוצה ערב קודם לכן הייתה מגוחכת, אך בשלב הזה הוא לא מתכוון להתראיין. עם זאת בסביבתו של רמי כהן אומרים כי נפגע מהמתקפה נגדו, "רמי נלחם בשביל ארז כי הוא האמין ביכולות שלו, ופתאום זה הפך כאילו הוא זה שדחף את ארז החוצה".

רמי כהן יו"ר הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
נפגע מהמתקפה. רמי כהן/יוסי ציפקיס

עם זאת, בהפועל מדווחים כי קיבלו חיזוק גדול מאוד מקרב אוהדי הקבוצה, ולקראת סוף השבוע תתקיים אסיפת חברי העמותה, שם צפויים חברי ההנהלה להרחיב בנושא עזיבתו של אדלשטיין. "מה שהיה לנו לומר אמרנו בהודעה הרשמית שלנו", אמרו בהפועל תל אביב הבוקר, "אנו מעריכים את ארז על שלוש השנים במועדון ומאחלים לו הצלחה בנבחרת".

בהפועל תל אביב אף לא אהבו את דחיפת שמות המועמדים לאימון הקבוצה בעונה הבאה, "מי שחושב שאם השם שלו יופיע הרבה בתקשורת זה יעזור לו, טועה", אמרו בקבוצה. המועמדים הבולטים לתפקיד נשארו דני פרנקו, עודד קטש, דן שמיר ואריק שיבק, כשנראה שמאמן נבחרת צ'כיה ננו גינזבורג, שנחשב לאוהד האדומים, יישאר בתפקידו בשלב הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully