וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סן אנטוניו ניצחה באוקלהומה סיטי ועלתה לגמר ה-NBA

טים דאנקן היה ענק עם 19 נקודות, 15 ריבאונדים וסל מכריע אחד, שהוביל ל-107:112 בהארכה ו-2:4 לספרס בסדרה. דאנקן ופופוביץ' חוזרים לגמר בפעם השישית וינסו לנקום במיאמי על ההפסד הדרמטי מהעונה שעברה. 34 של ווסטברוק ו-31 של דוראנט לא הספיקו

מאנו ג'ינובילי טים דאנקן סן אנטוניו ספרס. AP
אגדה. דאנקן/AP

ב-1997 ו-1998 הגיעו שיקגו ויוטה, שנתיים ברציפות, לגמר ה-NBA. עד הלילה (בין שבת לראשון), זו הייתה הפעם האחרונה בה הגמר שוחזר. שנה לאחר מכן, ב-1999, ילד צעיר בשם טים דאנקן ומאמן בתחילת דרכו בקבוצה, גרג פופוביץ', היו חלק מרכזי בזכייה הראשונה אי פעם של סן אנטוניו באליפות.

מאז, הספרס, עם פופוביץ' ודאנקן, חזרו לגמר ה-NBA ארבע פעמים נוספות וזכו בעוד שלוש אליפויות ואילו הלילה הם השיגו את מבוקשם: סן אנטוניו ניצחה, אחרי הארכה, 107:112 באוקלהומה סיטי, השלימה 2:4 בסדרת גמר המערב ותזכה להזדמנות לנקום במיאמי ולהשיג טבעת אליפות חמישית לפופוביץ' ודאנקן, 15 שנים אחרי הראשונה.

טים דאנקן גרג פופוביץ' מאמן סן אנטוניו ספרס. AP
המסע המדהים שלו ושל דאנקן נמשך. פופוביץ'/AP

גמר המערב היה מאוד משונה. סן אנטוניו לקחה בהליכה את שני המשחקים הראשונים, אבל החזרה של סרג' איבקה החזירה את הת'אנדר לחיים והם השוו. הספרס החזירו את היתרון אצלם בבית והגיעו ל-OKC כדי לסגור את הסדרה. הם שמטו יתרון מבטיח ברבע הרביעי, נקלעו להארכה ושם ידעו לנצל את הניסיון שלהם כדי להשאיר את קווין דוראנט וחבריו בלי הטבעת עוד שנה.

אוקלהומה סיטי ניסתה להתנפל בפתיחה ודוראנט העלה אותה ל-8:15, אבל הרבע הסתיים רק ב-20:23 לזכותה. עד למחצית היו ל-KD, כמו גם לראסל ווסטברוק, 15 נקודות כל אחד והמארחים הובילו בהפסקה 42:49.

הרבע השלישי היה שייך כולו לספרס. לאונרד עשה ככל העולה על רוחו, השלשות החלו לצלול והאורחים ניצחו את הרבע 20:37 מוחץ, כדי להגיע ל-12 הדקות האחרונות ביתרון מבטיח, 69:79, אחרי שלשה ועבירה של דני גרין בשנייה האחרונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
קווין דוראנט אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
שוב הולך הביתה. דוראנט/AP

ווסטברוק, דוראנט ואיבקה יצאו לקרב על העונה והחלו לנגוס בהפרש לאט לאט. 58 שניות לתום הזמן החוקי, דוראנט קבע שוויון עם שתיים מהקו ומיד לאחר מכן הוא העלה את המארחת ליתרון אחרי דקות ארוכות. ג'ינובילי מיד ענה בשלשה גדולה, אבל המילה האחרונה הייתה שייכת לווסטברוק, שהשווה מהעונשין תשע שניות לסיום ל-101:101 ועצר את ג'ינובילי בכדור האחרון. הארכה.

בחמש הדקות הבאות, OKC פשוט השתתקה ובעיקר, דוראנט. הפנומן לא הצליח לקלוע אף אחת משש הנקודות אותן השיגו המארחים בהארכה וסן אנטוניו, עם הרוגע שלה, סגרה עניין בזכות דאנקן הכביר, שקלע זריקה יפהפייה 19 שניות לסיום וסידר לעצמו עוד קרב, אולי אחרון, על האליפות.

בוריס דיאו הוביל את קלעי הספרס עם 26 נקודות, אבל זה היה הערב של דאנקן, שסיים עם 19 נקודות ו-15 ריבאונדים. לאונרד סייע עם 17 נקודות ו-11 ריבאונדים, ג'ינובילי קלע 15, גרין 11 ופארקר הסתפק בשמונה ולא שיחק כלל במחצית השנייה בגלל פציעה.

אצל הת'אנדר, 31 נקודות, 14 ריבאונדים וגם שבעה איבודים לדוראנט. ווסטברוק סיים עם 34 נקודות, שבעה ריבאונדים, שמונה אסיסטים, שש חטיפות ושבעה איבודים, אחד מהם קריטי במיוחד בשניות הסיום של ההארכה, לפני הסל של דאנקן. 21 היו לרג'י ג'קסון, 16 לאיבקה וחמש לדירק פישר. מלבדם, אף אחד באוקלהומה סיטי לא קלע והקבוצה הזו שוב תצטרך לעשות הרבה חושבים בפגרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully