וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף נשים: הנבחרת ניצחה ורחוקה ניצחון מאליפות אירופה

הבנות של זלינגר ניצחו 1:3 את הונגריה, וגם הפסד לצרפת ביום א' עשוי להבטיח העפלה. המאמן: "יום גדול לכדורעף הישראלי"

שחקניות נבחרת ישראל כדורעף. ברני ארדוב
הישג מצוין. נחרת ישראל/ברני ארדוב

נבחרת ישראל בכדורעף נשים קרובה מאוד להבטיח את מקומה באליפות אירופה. הבנות של אריה זלינגר רשמו ניצחון גדול הערב (שבת) 1:3 על הונגריה וכעת הן רחוקות ניצחון אחד מהטורניר היוקרתי. אחרי הניצחון על שבדיה ועם הניצחון על הונגריה, ישראל יכולה להבטיח את המקום הראשון גם במצב של הפסד בחמש מערכות לצרפת ביום ראשון (19:30, שידור ישיר בערוץ 5). אם ישראל תסיים ללא נקודות מול צרפת, גם המקום השני בסכנה וזאת אם הונגריה תנצח את שבדיה בשלוש מערכות.

המערכה הראשונה הייתה צמודה, אבל בסיומה ישראל ניצחה 24:26 והשיגה את היתרון. מצב העניינים התאזן במערכה השנייה כאשר הונגריה השיגה יתרון בטוח ורשמה ניצחון חד צדדי 14:25 בדרך ל-1:1. אלא שמכאן ישראל השתלטה על המשחק ועם 11:25 היא החזירה לעצמה את היתרון ל-1:2. במערכה הרביעית שהייתה הצמודה ביותר הבנות בכחול לבן ניצחו 17:25 וחגגו את הניצחון היוקרתי. מורן צור (17 נקודות) ואניה ויליקי (15) היו המצטיינות המחנה הישראלי.

"זה יום גדול לנבחרת ולכדורעף הישראלי, סיפקנו משחק גדול, היו רגעים של משחק וירטואוזי ברמה גבוהה, שובה עין ושובה לב", אמר זלינגר בסיום. "כל שחקנית עשתה את העבודה במשבצת שלה. אני לא אוהב להפסיד ורוצה לנצח גם את צרפת, שהיא נבחרת חזקה ויציבה יותר מהונגריה".

טלי ארטמנקו: "אי אפשר להסביר את זה במילים, זה מתוק מתוק מתוק. כל הקבוצה שיחקה ביחד. היינו מגובשות ורצינו את הניצחון". הקפטנית מורן צור סיכמה גם היא ולא שכחה להבטיח: "זה ניצחון ענק שחשוב מאוד לדור ההמשך ולכדורעף הישראלי. אנחנו עוזרות אחת לשנייה עם הרבה נשמה כדי לנצח כמו שניצחנו היום. אנחנו נהיה באליפות אירופה".

שחקניות נבחרת ישראל כדורעף. ברני ארדוב
שחקניות נבחרת ישראל כדורעף/ברני ארדוב
משחק כדורעף ישראל נגד הונגריה. ברני ארדוב
משחק כדורעף ישראל נגד הונגריה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully