וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מארק ג'קסון מועמד לאמן את אינדיאנה

מארק סטיין מ-ESPN מדווח שבירד מעוניין במאמן גולדן סטייט לשעבר. סטיבנסון: "יש לי כל כך הרבה כבוד ללברון ג'יימס"

מאמן גולדן סטייט ווריורס, מארק ג'קסון. AP
ישוב לשתף פעולה עם בירד? ג'קסון/AP

אחרי שהודחה אמש (בין שישי לשבת) בידי מיאמי בגמר המזרח, הרוחות באינדיאנה מסרבות לשכוך. מארק סטיין מרשת ESPN מדווח היום כי באינדיאנה שוקלים לפטר את המאמן, פרנק ווגל, ולמנות במקומו את מארק ג'קסון, שפוטר לאחרונה מגולדן סטייט. "על פי מספר מקורות, הסדרה הקשה מול אטלנטה בסיבוב הראשון שהתארכה לבשעה משחקים היתה ללא ספק על המשרה שלו", כותב סטיין. "כולם שיערו שאם אינדיאנה תודח מול וושינגטון זה היה מוביל לתוצאה לא נעימה עבורו. עכשיו? המצב אינו ברור".

סטיין מציין כי לארי בירד, הג'נרל מנג'ר של הפייסרס מעריך מאוד את ג'קסון, ששיחק תחתיו כשאימן את אינדאינה. בנוסף הוא מזכיר שבירד עצמו יצא כנגד ווגל כשהיה נדמה שהוא מאבד את חדר ההלבשה ואת השחקנים. גם דוני וולש מעריץ גדול של ג'קסון, ולא מן הנמנע שאת העונה הבאה תפתח אינדיאנה עם מאמן חדש. אגב, אדריאן ווז'נרובסקי מיאהו ספורט צייץ בטוויטר כי על פי המקורות שלו, פרנק ווגל יהיה מאמן הפייסרס גם בעונה הבאה.

אגב, לא רק מעמדו של פרנק ווגל מעוער. אחרי שלאנס סטיבנסון ניסה להוציא את לברון ג'יימס משלוותו, ובמקום זה גרם למלך להיכנס עוד יותר לעניינים, ואחרי שפול ג'ורג' בעצמו הודה כי הוא אינו יודע אם סטיבנסון צריך לשחק בפייסרס בעונה הבאה, עכשיו מגיעה התגובה של הפורוורד.

"יש לי כל כך הרבה כבוד ללברון ג'יימס ולמיאמי היט", כתב סטיבנסון בחשבון האינסטגרם שלו. "זו היתה סדרה נפלאה, והגיע להם הכל. אני רוצה לומר שאני גאה בחבריי על העבודה הקשה שלהם לאורך כל השנה. הכל זה חווייה לימודית, וצריך להשתפר בכל שנה. אני אוהב אתכם ותודה לכל אומת הפייסרס ולאוהדים, אני אוהב אתכם גם כן".

לאנס סטיבנסון אינדיאנה פייסרס. AP
פתאום יש לו כבוד ללברון. סטיבנסון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully