וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא סנטוס לשעבר: "הכסף על ניימאר מימן אורגיות לאביו"

לואיס אלברו ריביירו תקף: "אבא של ניימאר שקרן ודו-פרצופי. יש לו יאכטה ושני בתים, אבל הוא לא שילם מעולם אפילו על קפה"

ניימאר שחקן ברצלונה מאוכזב. AP
אבא שלו על הכוונת. ניימאר/AP

עסקת העברתו של ניימאר עשתה לא מעט צרות לברצלונה השנה, ונראה שהסיפור סביב הרכישה השנויה במחלוקת לא הולך להסתיים בקרוב. אחרי התפטרותו של סנדרו רוסיי, החקירות לגבי הסכומים שלא פורסמו והפרטים הסודיים בחוזה, טוען כעת לואיס אלברו דה אוליביירה ריביירו, נשיאה של סנטוס לשעבר, כי חלק מהכסף הגיע לכיסו של אביו של ניימאר. ולאיזה צורך? לא תאמינו.

"ב-90 המיליון ששולמו, מימנו לאבא של ניימאר אורגיות במלון פיקדילי בלונדון", האשים ריביירו בראיון ל-ESPN ברזיל. "הוא מעולם לא הוציא כסף אפילו על קפה. 200 פעמים הוא שתה איתי קפה, ותמיד אני שילמתי. אפילו שלחו מטוס שייקח אותו לראות את הנבחרת בפלוריאנפוליס. לא חסר לו כסף, הוא בזבז כמעט כמו ניימאר עצמו".

ריביירו המשיך: "אבא של ניימאר שקרן, רק כסף מעניין אותו. תבינו, בחוזה האחרון הוא דרש סעיף שהמועדון יחוייב לרכוש עבורו כרטיסי טיסה במחלקה ראשונה למשחקי חוץ, ועוד שניים למחלקת עסקים עבור היועצים שלו. כך גם למשחקי נבחרת ולטורניר הפאוליסטה. אדם עם כסף כמוהו... הוא הרוויח מיליון יורו לחודש. יש לו יאכטה ושני בתים על החוף בסאו פאולו. הוא אפילו בנה קירות כדי שניימאר יוכל לחגוג בלי שהאמא תדע. אני מאוכזב, הוא שקרן ודו-פרצופי. חשבתי שהוא חבר, אבל אם אראה אותו היום מול המכונית שלי, אני עלול ללחוץ על הדוושה".

באשר לניימאר, אמר ריביירו: "הוא ילד, ילד טוב. הוא תמיד מחייך, הוא חבר שלי. הוא הסכים להישאר כאן שלוש שנים איתי, למרות שאבא שלו לא רצה. כשניימאר אמר שהוא מאוכזב ממני, זה היה כי קראתי לאבא שלו ואמרתי לו איזה שקרן הוא ושלעולם לא נהיה חברים. אבל אני לא דואג לו, הוא מסודר לכל החיים. הוא מלא בכסף, אבל יום אחד הקריירה של הילד תסתיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully