וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גרסיה מתעקש: "לא קיבלתי הצעה ממכבי תל אביב"

31.5.2014 / 11:15

המאמן הספרדי אומנם נמצא ברשימות של קרויף, אולם הוא טוען שכרגע אין מגעים. בקבוצה מרוצים מהצלחת חנות המועדון

אוסקר גרסיה מנג'ר ברייטון. GettyImages
המצב עדיין לא ברור. גרסיה/GettyImages

למרות השמועות המרובות שצצות בימים האחרונים לגבי אוסקר גרסיה וחזרתו למכבי תל אביב, ועל אף הדיווחים לפיהם המאמן הספרדי שהצעיד את הצהובים לאליפות לפני שנה כבר הסמיך את אחד ממקורביו בארץ לאתר עבורו שתי אופציות מתאימות לדיור, גרסיה עצמו ממשיך להצהיר: "טרם קיבלתי הצעה כספית ממכבי תל אביב לעונה הבאה".

בסוף השבוע שוחח גרסיה עם מספר ידידים מישראל וטען כי ג'ורדי קרויף וג'ק אנגלידיס לא הגישו לו הצעה לחזור וכי כל הידיעות על כך שהוא עומד לחתום מוקדמות מדי. ניסיון העבר אומנם מלמד שהדברים עשויים להתהפך בן רגע בכל הנוגע לגרסיה, שלפני שנה הצהיר כי הוא ממשיך במכבי תל אביב, אך בסופו של דבר עזב את המועדון ועבר לאמן את ברייטון מהצ'מפיונשיפ האנגליה. יחד עם זאת, העובדה כי בשבוע שעבר גרסיה הרבה להתראיין עשויה ללמד כי באמת אין לו עדיין הצעה מאלופת השנתיים האחרונות. במכבי תל אביב מקפידים שלא לנדב יותר מדי מידע לא מבוסס לתקשורת וגרסיה יודע זאת היטב מתקופתו במועדון, כך שאם הוא היה נמצא במגעים כאלה ואחרים עם המועדון, הוא כנראה לא היה שש לדבר בנדיבות כפי שעשה לאורך השבוע החולף.

כך או אחרת, המועמדות של גרסיה ודאי קיימת וגם אם טרם הוגשה לו הצעה רשמית כפי שהוא טוען, שמו בהחלט מופיע ברשימה של קרויף. גורמים המעורים בפרטים במכבי תל אביב טוענים גם כי הבעלים של הקבוצה, מיטש גולדהאר, לא מחזיק בתחושת עלבון כזו או אחרת כלפי גרסיה על עזיבתו לפני שנה וזה לא הדבר שימנע את חזרתו, אם וכאשר זו אכן תהיה רלוונטית. בכל הקשור לואלרי קרפין, שמועמדותו למכבי תל אביב נחשפה בוואלה! ספורט בשבוע שעבר, הודו בקרית שלום שהאופציה הזו בהחלט נשמעת ריאלית.

בקבוצה סיפרו גם כי חנות המועדון החדשה, הממוקמת ברחוב דיזנגוף בתל אביב, נחשבת בינתיים לסיפור הצלחה. במכבי תל אביב הופתעו מכך שרבים מבין הקונים הם סבים וסבתות, שרוצים מתנות לנכדים, כמו גם תיירים שמסתובבים ברחובות תל אביב ונכנסים לקנות מזכרת. כבר בתקופה הקרובה יוחלף מלאי החנות למוצרי אדידס, שתהיה הספונסרית של מכבי תל אביב בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully