וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: דונלד סטרלינג חולה באלצהיימר

ע"פ TMZ, עסקת מכירת הקליפרס יצאה לפועל לאחר שהרופאים הודיעו כי הבעלים המושעה אינו כשיר לנהל את ענייני הקבוצה

הבעלים של לוס אנג'לס קליפרס דונלד סטרלינג עם חברתו וי סטיביאנו. AP
הצרות לא נגמרות. סטרלינג/AP

נדמה שכמעט אין יום לאחרונה בו שמו של דונלד סטרלינג לא עולה לכותרות. אמש (שישי) דיווחו כלי התקשורת בארצות הברית כי סטיב באלמר, יו"ר מיקרוסופט לשעבר, הגיע להסכם על רכישת לוס אנג'לס קליפרס מהבעלים שהואשם בגזענות והושעה לכל החיים ואילו הלילה פרסם אתר הרכילויות TMZ כי סטרלינג אובחן כחולה במחלת האלצהיימר.

בדיווח של TMZ נכתב בין היתר כי האלצהיימר הוא הסיבה בגינה הרופאים הכריזו כי סטרלינג לא כשיר להביע את דעתו בנושא מכירת הקליפרס. על פי ההסכם, על מנת לקחת למעשה את הקבוצה משליטתו של סטרלינג, נדרשה חוות דעת של שני רופאים מומחים שיקבעו שהוא אינו יכול לעשות עסקים בענייני הקבוצה. משהושגה חוות הדעת הזו, המו"מ על הקליפרס התקדם והקבוצה עשתה את דרכה לידיו של באלמר, שכבר נפגש הלילה עם כריס פול במשחק של לוס אנג'לס קינגס מליגת ה-NHL.

אגב, סטרלינג מצדו עדיין לא מרים ידיים. על פי עורכי דינו של הבעלים המושעה, הוא הגיש תביעת ענק של מיליארד דולר כנגד ליגת ה-NBA. סטרלינג הגיש את התביעה לבית משפט מחוזי בלוס אנג'לס, שעות ספורות בלבד לפני הודעת הליגה כי היא מאשרת את המכירה משלי סטרלינג לסטיב באלמר.

הליגה הגיבה לתביעה שהוגשה: "המהלך של מר סטרלינג צפוי, אבל חסר כל בסיס", אמר סגן נשיא ה-NBA ריק ביוקנן בראיון ל-ESPN, "לא היה פה מהלך של הכרחת סטרלינג למכור את הקבוצה, כך שאין שום משמעות לטענות שלו. אשתו שלי, ולא הליגה, הייתה זו שהסכימה למכירת הקבוצה, כך שמר סטרלינג למעשה מתלונן על דברים שכלל לא קיימים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully