וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאנו עלתה ל-0:1 על ססארי, 0:2 לצסק"א על קאזאן

הקבוצה המפתיעה מסרדיניה נכנעה 95:84 במשחק הראשון של חצי הגמר. 61:65 לצסק"א בחצי הגמר של ליגת ה-VTB

שחקן מילאנו גאני לאוול מטביע. GettyImages
הטביע את ססארי. לאוול/GettyImages

דינמו ססארי, הקבוצה מסרדיניה שמשגעת את הכדורסל האיטלקי, הגיעה הערב (שישי) למשחק הראשון בסדרת חצי גמר הפלייאוף נגד מילאנו, ולמרות שנתנה פייט לקבוצה הנוצצת של לוקה בנקי היא נכנעה 95:84 ונקלעה לפיגור 0:1 בסדרה.

ססארי פתחה מצוין והוליכה ביתרון דו-ספרתי אבל מילאנו הצליחה לצמק עם ריצת 0:8 והאורחים הוליכו 20:24 בתום הרבע הראשון. מילאנו פתחה מצוין את הרבע השני ושלטה בריבאונד אך ססארי הצליחה להחזיק מעמד והוליכה 50:51 במחצית. ברבע השלישי הקבוצות נותרו צמודות זו לזו וססארי הוליכה בסיומו 72:73. ברבע האחרון הקבוצה מסרדיניה לא הצליחה להחזיק מעמד מול האתלטיות והמהירות של המילאנזים, שעצרו אותם על 11 נקודות והפכו את הדקות האחרונות לפרוטוקול בלבד.

סוני ווימס צסק"א מוסקבה. מגד גוזני
להט בשורות צסק"א. ווימס/מגד גוזני

צסק"א מוסקבה עלתה הערב (שישי) ליתרון 0:2 בחצי גמר הפלייאוף של ליגת ה-VTB אחרי שניצחה את קאזאן 61:65. שחקניו של אטורה מסינה פתחו נהדר ועלו ל-8:19 בסוף הרבע הראשון, ושמרו על היתרון במחצית עם 24:29. הרבע השלישי היה מזעזע מבחינה התקפית והסתיים ב-12:13 לצסק"א, קאזאן הצליחה לחזור למשחק וכפתה רבע רביעי מותח אולם בסיום הצליחה לנצח. סוני ווימס הצטיין בשורות צסק"א עם 22 נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully