וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: ארסן ונגר חתם בארסנל עד 2017

המנג'ר חתם על חוזה חדש בגובה 24 מיליון ליש"ט ויסגור מעל 20 שנה בתפקיד: "אפשר לעשות היסטוריה". סאניה עוזב

מנג'ר ארסנל ארסן ונגר. רויטרס
לא הולך לשום מקום. ונגר/רויטרס

חשבתם שתם עידן ארסן ונגר בארסנל? אז תחשבו שוב. המנג'ר הצרפתי הוותיק חתם היום (שישי) רשמית על חוזה לשלוש עונות נוספות בשורות התותחנים, ויישאר בתפקידו עד 2017. על פי דיווחים שונים באנגליה, במהלך שלוש השנים הללו ונגר ירוויח 24 מיליון ליש"ט.

"אני רוצה להמשיך כדי לפתח את המועדון", אמר ונגר לאחר החתימה. "אנחנו נכנסים לתקופה מאוד מרגשת ומותחת. יש לנו סגל חזק, יציבות פיננסית ותמיכה עצומה ברחבי העולם. כולנו נחושים להביא הצלחה לארסנל. המועדון תמיד הראה בי אמון, ואני מודה לו על כך. היו לנו תקופות טובות יותר וטובות פחות, בכולן הראיתי שאני נאמן למערכת. אני בטוח שאפשר לעשות היסטוריה".

לאור החוזה החדש, ונגר עשוי להשלים למעלה מ-20 שנה בארסנל, אחרי שהגיע אליה כמאמן די אלמוני ב-1996 מקבוצת נגויה גרמפוס היפנית, והצעיד אותה לאליפויות נפלאות. העונה ונגר הצעיד את ארסנל לזכייה בגביע האנגלי, שהיה התואר הראשון לאחר תשע שנים שחונות. ארסנל פתחה את העונה בסערה וכבשה באופן מפתיע את הפסגה במשך שלבים רבים לאורכה, אך לקראת סיומה איבדה גובה, נשרה ממאבקי האליפות וסיימה במקום הרביעי, עם 79 נקודות.

ונגר צפוי לערוך כמה שינויים בסגל של התותחנים בעונה הבאה. מי שבוודאות לא יישאר הוא בקארי סאנייה, שהודיע היום סופית כי יעזוב אחרי שבע עונות. "זה לא סוד, אעזוב את ארסנל. הם ניסו לעשות מאמץ, אבל המגעים בינינו לא צלחו, ולא התפתחו כפי שרציתי". ב"דיילי מירור" דיווחו היום שאתלטיקו סירבה להצעה של ארסנל בגובה תשעה מיליון ליש"ט על חואנפראן, שאמור היה להחליף את סאנייה. על פי מספר דיווחים, אנחל די מריה אף הוא נמצא על הכוונת של ארסנל.

שחקן ארסנל, בקארי סאניה. GettyImages
הנה אחד שדווקא כן עוזב. סאנייה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully