וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיאל: "כשאתה מחוץ לנבחרת אתה מעריך כמה זה חסר"

30.5.2014 / 10:36

הקשר חזר לנבחרת אחרי התאוששות מפציעה לא קלה, מסכם את העונה ומתכונן לקראת המפגש מול הונדורס ואיזגירה

בירם כיאל שחקן נבחרת ישראל. רויטרס
"מאוד מעריך את החזרה שלי למדים הלאומיים". בירם כיאל/רויטרס

אחרי התבוסה במקסיקו, נבחרת ישראל עשתה את דרכה בחזרה ליוסטון שם היא תתמודד בלילה שבין ראשון לשני מול נבחרת הונדורס. ה"לוס קטרצ'וס" שובצו בבית מספר חמש עם צרפת, שוויץ ואקוודור, וזו ההכנה האחרונה שלהם לקראת המונדיאל. מי שפתח במשחק הקודם הוא הקשר בירם כיאל שקיבל עדיפות על פני ביברס נאתכו. "הפנים כרגע הם למשחק מול הונדורס שנוסעת בקרוב למונדיאל. אני הולך להתמודד מול שחקן שמשחק איתי (אמיליו איזגירה, א"י) ויהיה מעניין", אמר קשר סלטיק. "זאת חוויה בשבילי. כיף לחזור לנבחרת. אחרי הרבה זמן שאתה פצוע, זה הזמן לבוא ולתרום. כשאתה בפנים אתה לא מעריך את זה מספיק. כשאתה בחוץ אתה מבין כמה זה חסר. לכן אני מאוד מעריך את החזרה שלי למדים של הנבחרת".

נבחרת ישראל הובסה 3:0 מול מקסיקו

אלי גוטמן: "גם ניצחון לא היה אומר כלום לקראת בלגיה"

מנג'ר סלטיק ניל לנון. רויטרס
"נכשלנו העונה כי חשבנו לעשות דאבל או טרבל". ניל לנון/רויטרס

"בתחילת העונה זה היה נראה שאני שוב חוזר לעצמי כי חזרתי לשחק גם בליגה וגם במוקדמות ליגת האלופות. הרגשתי טוב מאוד ושהתגברתי על פציעה ישנה מבחינת כושר גופני וכוח. אבל אז מתחתי את המפשעה והייתי כמעט ארבעה שבועות בחוץ, ואז הגיע המשחק נגד מילאן", סיכם כיאל את העונה שלו בסקוטלנד. "שיחקתי 30 דקות עם שבר בכף. בבדיקה התברר שמדובר בשבר קטן בכף הרגל, שזה עניין של החלמה וזמן. הייתי במנוחה ושיקום, חזרתי ללא כאבים אבל הייתי צריך לחזור לקצב המשחק ולקח לי זמן. חזרתי לקראת סוף העונה והצגתי יכולת טובה. לפעמים כשאתה חוזר מפציעה, לא תמיד הולך, אבל הרגשתי טוב ושיחקתי כדורגל טוב.

"מבחינת הקבוצה, עשינו הצלחה בזה שהגענו לצ'מפיונס", המשיך כיאל, "אבל לא הרשמנו מספיק כמו בעונה שלפני, בתקופה בה ניצחנו את ברצלונה. מבחינתי האישית אני לוקח את השער נגד אייאקס, הגול הראשון בצ'מפיונס בקריירה שלי. נכשלנו העונה כי חשבנו לעשות דאבל או טרבל (זכיה בגביע ובגביע הליגה, א"י) כמו בעונה הקודמת. איך מסתכלים על זה אצלנו? חצי הכוס המלאה. שלוש אליפויות ברצף זה גם הישג".

כיאל שחזר על התמונה המפורסמת בו הוא נראה מבצע "סלפי" עם שאר השחקנים אחרי האליפות. "נכנסתי כמחליף ובסיום המשחק נכנסתי פנימה כדי להסתדר. כשיצאתי כולם עמדו מאחורי השלט, ואז ניגשתי וחשתי על זה באופן ספונטני. אחר כך בסקוטלנד התחילו לדבר על זה. קיבלתי תגובות יפות". על השאלה האם ימשיך בסלטיק ענה: "יש לי חוזה לעוד עונה, ובדרך כלל במצב הזה קבוצה מחליטה אם למכור אותך או לתת לך חוזה חדש. בינתיים אין שום דיבורים, הסוכן שלי (פיני זהבי) ידבר איתם ואז נדע אם אני ממשיך בסלטיק, או משהו אחר. חזרה לארץ? הגעתי למשחק הפרידה מקרית אליעזר ואוהדים שאלו אם אני חוזר. הבהרתי שהגעתי רק כדי להיפרד כי יש לי זיכרונות יפים משם. כרגע, השאיפה היא להישאר בחו"ל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אריאל הרוש שוער נבחרת ישראל. ברני ארדוב
"הוא לקח את ההפסד עליו, אבל כמו שאני מכיר אותו הוא יחזיר במשחק הבא". אריאל הרוש/ברני ארדוב

בנבחרת מנסים לעודד את הרוש

במחנה הנבחרת עסקו ביממה האחרונה לא מעט באריאל הרוש. השוער ספג ביקורת קשה על השערים שספג ובנבחרת טוענים כי הוא לקח את ההפסד בצורה קשה, בעיקר משום שבקיץ הוא אמור להימכר לקבוצה אחרת. "הרוש נראה מכונס בתוך עצמו. הוא לקח את ההפסד עליו, אבל כמו שאני מכיר אותו הוא יחזיר במשחק הבא", אמר גורם בנבחרת. מאור בוזגלו שקיבל קרדיט צר מגוטמן במשחק הקודם יקבל יותר דקות במשחק הקרוב. גוטמן יערוך מספר שינויים גם בהרכב. עדן בן בסט, גילי ורמוט וגם ביברס נאתכו נמצאים בתמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully