וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן: "הגובה השפיע, ככל שעבר הזמן היה קשה לנשום"

29.5.2014 / 7:52

מאמן הנבחרת שמר על פרופורציות אחרי התבוסה למקסיקו. בניון על השיא: "רגע מיוחד, רוצה להמשיך להיות חלק מהנבחרת"

אלי גוטמן, מאמן נבחרת ישראל בכדורגל. ברני ארדוב
"ככל שהזמן עבר נהיינו פחות טובים בשל הקושי בנשימה". גוטמן/ברני ארדוב

נבחרת ישראל הובסה הלילה (בין רביעי לחמישי) 3:0 על ידי מקסיקו החזקה, שקיימה את משחק ההכנה האחרון שלה לפני המונדיאל אל מול 100 אלף איש באצטדיון האצטקה. הגיבור הטראגי של המשחק היה אריאל הרוש, שהיה אשם בשני השערים הראשונים. מי שרשם ציון דרך היסטורי הוא יוסי בניון, שעלה מהספסל בדקה ה-65 במקום ערן זהבי ושבר את שיא ההופעות של שחקן בנבחרת ישראל - לא פחות מ-95.

בסיום המשחק עודדו אנשי הנבחרת את הרוש. השוער זכה לתמיכה גם ממאמן השוערים גיורא אנטמן. "מצב לא נעים, אבל אין מה לעשות. אלה חייו של שוער. הוא ייצא מזה. רק חבל שזה הגיע בטיימינג כזה, כי הוא צפוי לעבור בקיץ", אמרו בנבחרת.

?פתחנו טוב את המשחק, השער שספגנו בדקה ה44 הוריד לנו רוח מהמפרשים", הודה מאמן הנבחרת אלי גוטמן בסיום. "במחצית השנייה ביצעתי חילופים התקפיים ונחשפנו יותר מאחור. זה משחק אימון קשה נגד יריבה עדיפה מאיתנו שמתכוננת למונדיאל. גם אם היינו מסיימים בתיקו או מנצחים, זה לא היה אומר כלום לקראת המשחק מול בלגיה ולכן גם ההפסד כאן, לא אומר שנפסיד לבלגים. הגובה השפיע ואפשר היה לראות שב-25 דקות הראשונות היינו במשחק וככל שהזמן עבר נהיינו פחות טובים בשל הקושי בנשימה?.

הקפטן יוסי בניון הוסיף: ?כמובן שאנחנו מאוכזבים מהתוצאה, התחלנו טוב עם לחץ על כל המגרש ולצערנו ספגנו גול מחוץ לרחבה ובמחצית השנייה הם השתלטו על המשחק. לא נעים להפסיד 3:0 אבל צריך לזכור שמדובר בנבחרת חזקה ומול הקהל הביתי שלה. אישית, כמובן ששבירת שיא ההופעות זה ציון דרך עבורי. זה רגע מיוחד לשבור את השיא באצטדיון האצטקה, במיוחד שמי שהחזיק בשיא לפניי, אריק בנאדו, נמצא כאן איתנו. כמובן שהייתי מעדיף ששבירת השיא הייתה מגיעה בתוצאה טובה יותר עבורנו. המטרה שלי זה להמשיך להיות חלק מנבחרת ישראל, זה הדבר החשוב ביותר עבורי לאורך כל הקריירה. אני לא רוצה להפסיק כאן, אלא להמשיך ולשחק בנבחרת?.

בירם כיאל נבחרת ישראל מול מרקו פביאן מקסיקו. רויטרס
לא כוחות. כיאל מול פביאן/רויטרס

עומרי בן הרוש הוסיף: ?אנחנו מאוכזבים מההפסד. היה משחק קשה מול יריבה ששלטה ברוב דקות המשחק. אנחנו לומדים ממשחקים כאלו להמשך הדרך?.

רמי גרשון: ?מקסיקו נבחרת טובה שמתוכננת למונדיאל וצריך לזכור זאת. הקושי בשל האוויר הדליל השפיע עלינו ככל שעברו הדקות וזה כמובן לא תנאים אידאליים עבורנו. אנחנו מאוכזבים כי לדעתי התוצאה הייתה יכולה להיות פחות חד צדדית. צריך לזכור שמדובר במשחק אימון ותפקידנו ללמוד להמשך?.

בן שהר: "משחק לא קל נגד נבחרת שהגיעה למונדיאל וכבר מכינה את עצמה תקופה. היו רגעים טובים שלנו במשחק. ספגנו את כל שלושת השערים מחוץ לרחבה וחבל. יש לנו עוד משחק ביום ראשון מול הונדורס ואנחנו רוצים לסיים את המסע בטעם טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
עומרי בן הרוש נבחרת ישראל מול פול אגילאר מקסיקו. AP
"היה משחק קשה מול יריבה ששלטה ברוב דקות המשחק" לא כוחות. אגילאר מול בן הרוש/AP

ובמקסיקו: חסוס קורונה נפצע ונלקח לבית החולים

בצד המנצח, לא הכל ורוד בנבחרת מקסיקו. השוער חסוס קורונה נפצע בברכו בדקה ה-71, ירד מהמגרש על אלונקה ופונה לבית החולים. קורונה נמצא בספק מסוים למונדיאל המתקרב, ובפרט למשחק הפתיחה. המקסיקנים יפגשו ב-13 ביוני את קמרון, ארבעה ימים אחר כך את ברזיל, ולבסוף, ב-17 לחודש, את קרואטיה. מלבד קורונה, למיגל הררה יש בסגל גם את גיירמו אוצ'ואה מאז'קסיו ואלפרדו טלאברה מטולוקה.

שוער נבחרת מקסיקו חסוס קורונה. רויטרס
מצבו עדיין לא ברור. קורונה נלקח לבית החולים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully