וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: מו"מ עם סופיאן שרפה, משה לוגסי מועמד

30.5.2014 / 10:23

הבלם הצרפתי מאומוניה ניקוסיה סומן בהמלצתו של לויטה. קשר מכבי ת"א יושאל גם העונה, הקבוצות צריכות להגיע לסיכום

משה לוגסי, שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
הושגו הבנות לגבי מרבית הפרטים. משה לוגסי/ברני ארדוב

מבין שלל הבלמים שהוצעו לקבוצה ונבדקו על ידי הצוות המקצועי, מכבי נתניה סימנה את המועמד המועדף: סופיאן שרפה הצרפתי, ששיחק בעונה שעברה באומוניה ניקוסיה. שרפה בן ה-29 סומן בהמלצתו של השוער אוהד לויטה, שהתאמן איתו בעבר. נתניה כבר החלה במו"מ עם השחקן.

קשר מכבי תל אביב משה לוגסי, שהושאל בחצי העונה החולפת לבית"ר ירושלים, מועמד להצטרף למכבי נתניה. לוגסי כבר קיבל הודעה ממכבי תל אביב לפיה גם בעונה הקרובה הוא יושאל לקבוצה אחרת וזאת מתוך התחשבות בשחקן ורצונה של מכבי תל אביב כדי שיוכל למצוא לעצמו קבוצה כבר בימים הקרובים.

בלי קשר, מרבית השחקנים המושאלים של מכבי תל אביב יחלו את האימונים עם הקבוצה, וביניהם עשוי להיות אפילו גונסאלו גרסיה. לוגסי כאמור כבר יודע שהוא צריך לחפש לעצמו קבוצה אחרת. בשבוע החולף עשה השחקן צעד נוסף לכיוון מכבי נתניה, כשבשיחות בין סוכנו אבי נמני לבין ראשי מכבי נתניה הושגו כבר הבנות לגבי מרבית הפרטים. לוגסי אינו שחקן זול, ומשכורתו נאמדת בכ-120 אלף דולר נטו לעונה, ובכל מקרה מכבי נתניה ומכבי תל אביב צריכות להגיע לסיכום על דמי ההשאלה.

דודו סארנסה במדי נבחרת ברזיל ב-2005. GettyImages
העסקה עשויה להיסגר בתחילת השבוע הבא. סארנסה/GettyImages

בתוך כך, ממשיכים שחקנים רבים לנסות למצוא את דרכם לנתניה, שהפכה ליעד מועדף עבור מרבית השחקנים שמסייימים חוזים. ביומיים האחרונים הוצע לקבוצה רן יצחק מהפועל תל אביב בשלב הזה, הוא לא נמצא בתוכניות של הקבוצה מעיר היהלומים. נתניה הביעה עניין במגן בית"ר ירושלים שי חדד, לפני חודש, אך המגעים נמצאים כרגע בשלב התחלתי בלבד.

לגבי הקשר הברזילאי דודו סארנסה, עדיין לא קיבלו בנתניה אור ירוק מסוכנו של השחקן שמאשר כי הוא מקבל את כל הפרטי החוזה, אבל במועדון אופטימיים ומשוכנעים שהדברים ייסגרו באופן סופי עד לתחילת שבוע הבא.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully