וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותם הלפרין: "עולים לכל משחק כדי לנצח"

ללא אליהו ופרחוסקי, תנסה הפועל ירושלים לצמק את סדרת חצי הגמר נגד חיפה (15:00, ספורט 5) ולהימנע מהיסטוריה שלילית

שחקן הפועל ירושלים יותם הלפרין מול שחקן מכבי חיפה מורן רוט. אדריאן הרבשטיין
רגע האמת שלהם הגיע מוקדם. הלפרין/אדריאן הרבשטיין

משחקי חצי גמר הפלייאוף של ליגת העל יימשכו מחר (שישי) כשהפועל ירושלים תנסה להשאר בחיים כשתארח למשחק מספר 3 את מכבי חיפה (0:2 לחיפה בסדרה, 15:00, ספורט 5). הקבוצה של בראד גרינברג מגיעה למשחק לאחר שאיבדה במשחק השני גם את הפורוורד ליאור אליהו ששבר את האגודל ביד. אליהו מצטרף לסנטר ארטיום פרחוסקי שנפצע ברבע הגמר נגד הפועל חולון, והשניים משאירים רק את יניב גרין וג'וש דאנקן בקו הקדמי של הקבוצה, כשרונלד דופרי אמור לקבל דקות גדולות יותר בעמדה מספר 4. בבירה ינסו לנצח את המשחק השלישי ולהעביר את הלחץ לחיפה, למרות שחסרונם של אליהו ופרחוסקי יעשו את המשימה לקשה עוד יותר.

"אנחנו הפועל ירושלים ואנחנו ועולים לכל משחק כדי לנצח", סיכם בקצרה הקפטן יותם הלפרין את ההכנות למשחק. לפני המשחק תערוך ירושלים טקס פרידה לדורון שפע שממוקם במקום השני בקלעי כל הזמנים של הקבוצה. כל הכרטיסים שהוקצו למכירה מוקדמת למשחק אזלו.

מכבי חיפה מגיעה להתמודדות בידיעה שהיא רחוקה ניצחון אחד מחזרה למעמד הגמר, שנה אחרי הזכייה ההיסטורית באליפות. הצוות המקצועי ביקש מהשחקנים לשמור על רמת האינטנסיביות והאגרסיביות שהציגו בשני המשחקים הראשונים כדי לנסות ולסיים את הסדרה כבר במלחה, ועל מנת למנוע את מעבר הלחץ אליהם במשחק ביום שני. בחיפה מרוצים מאוד מהיכולת של דגן יבזורי, שקולע 20 נקודות בממוצע עד כה בסדרה, ומורן רוט, שפתח את הפלייאוף נגד נס ציונה בצורה לא טובה, ובמשחקים האחרונים חזר להיות אחד הגארדים הטובים בליגת העל.

מאמן מכבי חיפה, דני פרנקו: "כל משחק בסדרה הזו הוא קרב קשה, מנטלית ופיזית. ירושלים תגיע להילחם על הכבוד שלה, ואנחנו נגיע להילחם על הגאווה והמקצוענות שלנו. אנחנו מאד רוצים להגיע לגמר".

שחקן מכבי חיפה דגן יבזורי. יוסי ציפקיס
ימשיך לסחוב אותם על הגב? יבזורי/יוסי ציפקיס

המספר הנוסף

6 - עונות ברציפות הפועל לא ירושלים לא מצליחה להגיע לגמר הפלייאוף.

12 - זריקות לקח ברייסי רייט במשחק השני בסדרה ברוממה, רק אחת נכנסה.

82 - סדרות בשיטת הטוב מחמישה נערכו עד היום בכדורסל הישראלי, מעולם הקבוצה ללא הביתיות לא הצליחה לרשום סוויפ.

יעמוד למבחן: ג'וש דאנקן

בהעדרם של ליאור אליהו ופרחוסקי יצטרך הפורוורד להציג יכולת שיא כדי שקבוצתו תנצח, ולמנוע מהמשחק ביום שישי להיות האחרון שלו במדים האדומים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן הפועל ירושלים ג'וש דאנקן מול מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
חייב לתפוס את המושכות. דאנקן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully