וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפונגין לבאר שבע: אם לא תגיע הצעה מאירופה, אחתום

29.5.2014 / 16:02

במועדון רוצים לסגור את העברת שחקני מונס: המגן הביע נכונות לחזור, ארבייטמן יצטרך להתגמש. לוי יקדם החתמת קשר זר

יובל שפונגין שחקן אומוניה ניקוסיה. GettyImages
סכומי הכסף כבר ידועים ובמועדון רוצים לסגור את העברתו עד השבוע הבא. שפונגין/GettyImages

הפועל באר שבע מנסה להרחיב את "המושבה הבלגית" במועדון. אחרי שהחתימה בעונה שהחזירה את אליניב ברדה ומאור בוזגלו בעונה שעברה, במועדון מנסים לסגור את העברתם של צמד שחקני מונס, יובל שפונגין ושלומי ארבייטמן. השניים, שעל מועמדותם פורסם בוואלה! ספורט, מנהלים מגעים מתקדמים עם המועדון. עם ארבייטמן קיימים פערים כספיים, כשככל הידוע הוא דורש שכר שנע סביב 220 אלף יורו. במועדון מעריכים שהשחקן יסגור בסופו של דבר, אך שני הצדדים יצטרכו להתגמש כדי להפוך את המגעים לסיכום.

בעניין שפונגין, השחקן הבהיר להפועל באר שבע כי אם בקרוב לא תגיע הצעה מפתה מאירופה, הוא יחתום בקבוצה. סכומי הכסף כבר ידועים ובמועדון רוצים לסגור את העברתו עד השבוע הבא. מקורב למשא ומתן סיפר היום כי "קיימת התעניינות הדדית של שני הצדדים. יובל כבר לא פוסל חזרה לישראל ומבין שבאר שבע זה מקום טוב עבורו".

שלומי ארבייטמן שחקן מונס. GettyImages
דורש כ-220 אלף יורו. ארבייטמן/GettyImages

אלישע לוי יקדם בשבוע הבא את נושא החתמת הקשר הזר. המאמן אמור להגיש רשימת מועמדים סופית לבעלים אלונה ברקת ולמנכ"ל אסי רחמים ואלה ינסו להאיץ את המגעים עימם. לוי כבר ערך חלק מהרשימה וכעת הוא יצטרך לדרג את המועמדים. לאחר שובו מחופשה בספרד, המאמן ינסה לקדם את החתמת אחד הבכירים ברשימה.

החלוץ גליינור פלט אמור להופיע לפתיחת האימונים ב-15 ביוני. בניגוד אליו, תומר סויסה רוצה לסכם את העברתו לבית"ר ירושלים בהשאלה לעונה וקובי דג'אני מנסה למצוא קבוצה אחרת בליגת העל. בן תורג'מן עשוי לרדת לליגה הלאומית כדי לצבור דקות משחק. באר שבע תצא למחנה האימונים בפולין ב-30 ביוני ותפגוש בין היתר את לגיה ורשה באיצטדיונה הביתי – ה"פפסי ארנה".


הנהלת הפועל באר שבע החליטה על שינויים אירגוניים ופרסונליים במועדון. "מי שיצטרפו למועדון הם ניר כץ וגיל לבנוני. כץ יספק למועדון שירותי חשבות וליווי פיננסי, ויחליף בתפקידו את אבי שכטר, שיעזוב אחרי חמש שנים במועדון. משרד המיתוג והיעוץ של לבנוני יספק למועדון שירותי יעוץ תקשורתי. ההחלטות התקבלו כחלק מהשינויים עליהם החליטה אלונה ברקת", נאמר בהודעת המועדון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully