וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע פנתה רשמית ליובל שפונגין

27.5.2014 / 22:45

אלישע לוי רוצה את מגן מונס בקבוצה, גם ארבייטמן בדרך. היריבות במחנה: לגיה, ז'לגיריס, וגם אפואל ניקוסיה או אסטרס טריפוליס

מאמן הפועל באר שבע, אלישע לוי. ברני ארדוב
סגרו את היריבות במחנה האימונים. אלישע לוי/ברני ארדוב

הפועל באר שבע עדיין מחפשת לצרף את הרכש הראשון שלה לקראת הקיץ הקרוב, ומקווה להחתים לפחות שני שחקנים בכירים עד מחנה האימונים שייפתח ב-30 ביוני (יום שני). עד אז, במועדון סגרו היום שתיים מתוך שלוש יריבות אימון לקראת המחנה. היריבה הראשונה במחנה תהיה ז'לגיריס וילנה, אותה תארח הקבוצה ב-3 ביולי (חמישי), שלושה ימים לאחר הנחיתה על אדמת פולין. היריבה השניה תהיה מקפריסין או מיוון, אפואל ניקוסיה או אסטרס טריפוליס, והמשחק ייערך ב-6 ביולי (ראשון). בסוף השבוע תקבל באר שבע תשובה סופית לגבי אחת מהשתיים ואז ניתן יהיה לומר בוודאות מי תהיה היריבה השניה. יריבות האימון האחרונה מולה תשחק ב-9 ביולי, יום לפני החזרה ארצה, תהיה אלופת פולין לגיה ורשה. המשחק מולה יתקיים באצטדיון הפפסי ארנה, המונה כ-31 אלף מקומות ישיבה. אחרי 15 מחזורים, ז'לגיריס מוליכה בביטחה את טבלת הליגה הליטאית. "אלו יריבות אימון חזקות וראויות", אמרו במועדון.

שלומי ארבייטמן שחקן מונס. GettyImages
בדרך לבאר שבע? שלומי ארבייטמן/GettyImages

במועדון מעריכים שעסקת שלומי ארבייטמן תיסגר עוד השבוע. הצדדים טרם נפגשו, אבל בשיחות שהתקיימו בין נציגו אבי נימני לאלונה ברקת התברר כי הפערים שנוצרו בשיחות בעל פה ניתנים לגישור. ארבייטמן, שעל המגעים החשאיים לצירופו פורסם בוואלה! ספורט לפני מספר שבועות, אמור להשתכר בעונה הבאה קרוב ל-220 אלף יורו ובהתאם לכך הוא דורש שכר דומה גם בבאר שבע. חלוץ מונס בעונה החולפת כבר הבהיר להנהלת באר שבע כי לא יסכם את תנאיו מבלי לערוך פגישה מסודרת וכי הוא מתנגד לסיכום בעל פה לפני החתימה הרשמית. אם ארבייטמן יחתום וגליינור פלט יישאר, באר שבע תרד מאופציית דודו ביטון, אך תנסה לצרף את בן שהר או מאור מליקסון שיוכלו לשחק באגף.

הערב התברר כי באר שבע פנתה רשמית ליובל שפונגין. מגן נבחרת ישראל נמצא בדרכו למקסיקו לקראת ההתמודדות ביום ראשון מול הנבחרת המקומית ובבאר שבע כבר יצרו קשר עם נציגיו. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, אלישע לוי סימן את שפונגין כמועמד מוביל עוד לפני שחתם בקבוצה, כשבהמשך בדקה באר שבע אפשרות לצרף גם את עופר ורטה מאשדוד. מקורב למשא ומתן אישר הערב כי: "החלו שיחות בין הצדדים, שפונגין כבר לא מתנגד לשוב לישראל". בקרוב מאוד צפויה ההנהלה להיפגש עם סוכנו גלעד קצב בניסיון לקדם את ההעברה.

המטרה הבאה של המועדון תהיה צירוף קשר אחורי. רועי גורדנה מהפועל תל אביב על הכוונת וגם אביחי ידין בתכניות, אם כי חוזהו הכבד בחיפה (300 אלף דולר) מקשה מאוד על ההעברה. אלישע לוי עדיין מחפש קשר אחורי ומקווה להחתים שחקן כזה עוד לפני היציאה למחנה האימונים בפולין אליו תמריא בעוד קצת יותר מחודש, ב-30 ביוני, ותשוב כעבור עשרה ימים. קובי דג'אני ותומר סויסה עדיין מחפשים קבוצה. האחרון, כזכור, עשוי לעבור בהשאלה לבית"ר ירושלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
יובל שפונגין שחקן נבחרת ישראל מול רוני מרטינס שחקן נבחרת הונדורס. AP
עוד שחקן נבחרת לבאר שבע? יובל שפונגין/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully