וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: דודו סארנסה קרוב מאוד לקבוצה

29.5.2014 / 13:18

אחרי שתנאי השכר סוכמו, במועדון עושים מאמצים לסגור את העסקה. הברזילאי קיבל חומרים על ההיסטוריה והאוהדים

דודו סארנסה במדי נבחרת ברזיל ב-2005. GettyImages
בנתניה מרוצים מההתנהלות שלו במשא ומתן. דודו/GettyImages

הקשר הברזילאי דודו סארנסה קרוב מאוד למכבי נתניה. בימים האחרונים מתנהלים מגעים קדחתניים בין הצדדים ובנתניה הביעו סיפוק רב מהתנהלות של השחקן במשא ומתן ומכך שהדרישות שהציב שקשורים בתנאים להם יזכו בני משפחתו, כגון מספר כרטיסי טיסה ובתי ספר לילדים. תנאי השכר של השחקן כבר נסגרו והוא ירוויח כ-225 אלף יורו לעונה. בעקבות המאמץ הגדול של שני הצדדים להגיע לסיכום, בנתניה ובסביבת השחקן העריכו שהחוזה ייסגר בקרוב והברזילאי ינחת אצל העולה החדשה.

ראוי לציין שדודו, שדבר המגעים בינו לבין לנתניה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, ביקש וקיבל בימים אלו המון חומר על המועדון והעיר. בנתניה שלחו לו מידע על ההיסטוריה של הקבוצה, האוהדים ותמונות של האצטדיון ומתקן האימונים. גם השחקן ביצע בדיקה מעמיקה בנושא ואמור להחזיר תשובה סופית בקרוב.

המאמן יוסי מזרחי מכיר היטב את השחקן ולוחץ לצרפו. בתקופה שעבד במכבי תל אביב פגשה הקבוצה הישראלית את אולימפיאקוס במסגרת מוקדמות הליגה האירופית. עבודת הסקאוט שעשו הצהובים הביאה לכך שדודו סומן כשחקן המרכזי שצריך לעצור כדי לעבור את היוונים, מה שבסופו של דבר קרה.

דודו החל את הקריירה המקצוענית שלו בקבוצת ויטוריה בברזיל, ובגיל 21 עבר לשחק ביפן במדי קשיווה רייסול. אחרי תקופה קצרה הוא נרכש על ידי ראן הצרפתית, במדיה שיחק 15 משחקים וכבש שער אחד ב-2004/5. לראן הוא הגיע כבר כשחקן נבחרת ברזיל, איתה זכה בקופה אמריקה ב-2004 ובסך הכול רשם 11 הופעות במדי הסלסאו. את שמו באירופה עשה דודו, כאמור, בצסק"א מוסקבה, אז היה חלק מחבורה ברזילאית שהובילה את הרוסים לשתי אליפויות ושני גביעים. אחרי שלוש שנים, אולימפיאקוס היוונית רכשה אותו באוגוסט 2008 תמורת שישה מיליון יורו ואיתה זכה הקשר המרכזי בשתי אליפויות וגביע. ב-2011 הוא חזר לברזיל וחתם באתלטיקו מיניירו, אחרי עונה עבר לגויאש ובינואר 2014 שב ליוון והיה שותף לקמפיין המוצלח של אופי כרתים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully