וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד קדוסי האריך בשנתיים את חוזהו בבני יהודה

29.5.2014 / 13:15

החלוץ חתם על חוזה חדש במועדון ויישחק בשורות הזהובים בארבע השנים הבאות. ההנהלה במו"מ עם דוד רביבו וקובי חסן

אוהד קדוסי, שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
ינסה לעלות ליגה בפעם השלישית בקריירה. קדוסי/ברני ארדוב

חלוץ בני יהודה אוהד קדוסי חתם היום (חמישי) לשנתיים נוספות במועדון. בעקבות כך קדוסי ישחק בארבע השנים האחרונות בשורות הזהובים. בבני יהודה ממשיכים לבנות את הסגל לקראת העונה הקרובה בליגה הלאומית, במטרה לעלות בחזרה לליגת העל, והמועדון צפוי להעמיד תקציב של לפחות 10 מיליון שקלים. ההנהלה מנהלת בימים אלה משא ומתן עם דוד רביבו וקובי חסן, ואחד מהם צפוי להצטרף לקבוצה.

קדוסי, 28, הגיע לזהובים בינואר מלוזאן השוויצרית, היה אחד הבולטים במסע ההישרדות וכבש שישה שערי ליגה שלא עזרו לקבוצה להישאר בליגה הלאומית. בני יהודה היא התחנה השמינית של קדוסי בישראל, כאשר רק פעם אחת בקריירה שיחק שנתיים באותו מועדון. החלוץ ינסה לעלות ליגה בפעם השלישית בקריירה לאחר שעשה זאת עם בני סכנין והפועל באר שבע.

"זה לא סוד שהתחברתי לבני-יהודה ושהמועדון הזה התחבר אליי מהשנייה הראשונה שלי כאן", אמר קדוסי לאחר החתימה. מאותה שנייה היה 'קליק' וזהו, זה משהו שאי אפשר להסביר. זה מעבר לכסף ויוקרה, זה פשוט חיבור מדהים שקרה לי עם ראשי המועדון והקהל שנכנסו לי ללב מאוד עמוק. והלב לא נתן לי ללכת לאף מקום אחר". עוד הוסיף קדוסי: "אני הייתי חלק מהקבוצה שירדה ליגה, וגם עליי יש אחריות להעלות אותה חזרה למקומה הטבעי לליגת-העל. כשאתה יודע כמה מעריכים אותך וכמה רוצים אותך, ואני יכול להגיד שדמאיו עשה הכל כדי להשאיר אותי והראה לי כמה באמת הוא רוצה אותי, פשוט לא יכולתי ללכת".

"היו לי הצעות מליגת-העל, לפחות מארבע-חמש קבוצות, והיתה לי האפשרות בחוזה לעזוב ולא עשיתי זאת, כי המועדון הזה יקר לי, וכי אני מרגיש חייב להחזיר לאוהדים שלנו את החיוך לפנים אחרי האכזבה והעוול הגדול שגרמנו להם בעונה שעכשיו הסתיימה. בני-יהודה זה מועדון גדול שמתנהל ומתנהג כמו מועדון בליגת-העל, הצוות הניהולי והמקצועי הוא מהרמות הגבוהות ביותר בכדורגל הישראלי, ואני לא מרגיש פחיתות כבוד לשחק בליגה הלאומית עם המועדון הגדול הזה. הליגה הלאומית קשה, זה לא יהיה קל, המגרשים קשים, המשחק אגרסיבי, אבל אין לי ספק שבזכות כל ערכי המוסף שיש לבני-יהודה אנחנו נעלה ליגה בתום העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully