וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה: נדב זילברשטיין ימשיך לעונה שישית

29.5.2014 / 12:29

המאמן הצעיר (40) ימשיך אחרי עונת בכורה נהדרת בליגת העל: "המטרה - לבנות קבוצה שתהיה מחויבת לקהל שלנו"

מאמן עירוני נס ציונה נדב זילברשטיין. מגד גוזני
"מודה על הבעת האמון". זילברשטיין/מגד גוזני

עירוני נס ציונה הודיעה הבוקר (חמישי) על הארכת החוזה של המאמן נדב זילברשטיין (40) לעונה הבאה. המאמן, שהעלה את הקבוצה מהלאומית לליגת העל ורשם עונת בכורה נהדרת בליגה הראשונה, היה צפוי להאריך את החוזה, ובפגישה שנערכה לאחר סיום העונה חתם וימשיך לעונה שישית כמאמן הכתומים.

"אני מאוד שמח לאמן את הקבוצה ומודה ליניב מזרחי ועופר ברקוביץ' על הבעת האמון", אמר זילברשטיין בהודעה לעיתונות מטעם הקבוצה, "כעת מטרתנו לבנות קבוצה חזקה ואטרקטיבית שתהיה מחויבת לקהל הנפלא שלנו ושתייצר המשכיות במועדון המצליח שנבנה כאן". היו"ר יניב מזרחי הוסיף: "נדב הוא בן בית במועדון שלנו והיה ברור לנו לכל אורך הדרך כי הוא המאמן שאנחנו רוצים לראות על הקווים. אנחנו מועדון צעיר בליגת העל וחשוב לנו לשמור על השלד המרכזי של הקבוצה, במציאות של הכדורסל הישראלי המשכיות היא לא דבר מובן מאליו, אני בטוח שנדב יוביל את הקבוצה להצלחות גם בעונה הבאה".

מלבד זילברשטיין ימשיכו בקבוצה גם הקפטן מאיר טפירו, הגארד גיל אמיתי והפורוורד טל דן, שלנס ציונה הייתה אופציה להארכת חוזיהם, וכן המתאזרח רובי בוסטיין שחתם לאחר סיום העונה לעונה נוספת. בקבוצה ינסו להאריך את חוזיהם של מיטשל וואט ופרסטון נואלס, אך בשלב הזה עדיין אין סיכום בין הצדדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully