וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאנה ניצחה את מיאמי וצימקה ל-3:2 את גמר המזרח

ג'ורג' היה ענק עם 37 נק', לברון נקלע לבעיית עבירות וסיים רק עם 7 (שיא שלילי שלו בפלייאוף) והפייסרס ניצחו 90:93

שחקני אינדיאנה פייסרס פול ג'ורג', רוי היברט. AP
הצליח להאריך את הסדרה. ג'ורג' עם היברט/AP

מיאמי רצתה מאוד להבטיח הלילה (בין רביעי לחמישי) את מקומה, שנה רביעית ברציפות, בגמר ה-NBA. אולי זה עוד יקרה, אבל בדרך לשם ההיט יצטרכו לעבור לפחות עוד משחק אחד. אינדיאנה הצליחה להשיג הלילה 90:93 קשה מאוד, כשהיא נעזרת בהופעת ענק של פול ג'ורג' ובקושי מנצלת יכולת דלה של לברון ג'יימס, שקלע רק שבע נקודות, הכי מעט בקריירת הפלייאוף שלו וסבל מבעיית עבירות לאורך המשחק כולו. הסדרה עוברת כעת לפלורידה במצב 2:3 לאלופה, שתנסה לסגור עניין בבית.

לברון ג'יימס מיאמי היט. AP
למחוק, ומהר. לברון/AP

הפתיחה הייתה שייכת לאינדיאנה וסל יפהפה של ג'ורג' היל במתפרצת קבע 10:18 למארחים. ההיט לא נתנו למשחק לברוח ודוויין וייד קלע עם הבאזר לסיום הרבע הראשון וצימק ל-22:16.

האלופה, ובעיקר וייד ששמר על הקצב הטוב שלו, פתחו מצוין את הרבע השני. ריי אלן נכנס לעניינים עם שבע נקודות רצופות ומיאמי עלתה ל-24:31 באמצע הרבע, כשהיא משלימה למעשה ריצת 2:17. דווקא לברון ג'יימס היה זה שהסתבך עם שלוש עבירות, שש דקות למחצית. קינג ג'יימס ירד לספסל והפייסרס ניצלו זאת כדי להוריד את הפיגור ל-33:31 משלשה של היל, אבל סיום המחצית היה שייך שוב להיט ומי-אם-לא ריי אלן קבר שלשה, 15 שניות למחצית ושלח את החבורה של ספולסטרה לנוח ביתרון 33:42.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
רוי היברט אינדיאנה פייסרס מול כריס בוש מיאמי היט. AP
עוד קרב עיקש בין בוש להיברט/AP

ראשרד לואיס הוותיק פתח את המחצית השנייה עם שתי שלשות רצופות, שהעלו את מאזנו ל-12 נקודות ואת מיאמי ל-37:48, אבל לברון רשם עבירה חמישית, שמונה דקות לסיום הרבע השלישי (!) ומאותו רגע, רק קבוצה אחת הייתה על המגרש. אינדיאנה ראתה איך העונה נגמרת לה מול העיניים ויצאה לקרב. כל שחקני החמישייה תרמו את חלקם, עד שפול ג'ורג' צלף מחוץ לקשת וקבע 52:55. מיאמי איבדה את הראש, ג'ורג' שם עוד שלשה אדירה עם הבאזר וקבע 57:64 לפייסרס בסיום הרבע השלישי.

ג'ורג' המשיך לחסל את מיאמי ועם עוד שבע נקודות רצופות העלה ל-66:77, 8:53 לסיום. ספולסטרה לקח פסק זמן והקבוצה שלו חזרה משם עם ריצת 0:9 ולאחר מכן, לברון השווה עם שלשה ל-81:81, 3:51 לסיום. הדרמה נמשכה וקצת יותר מדקה לסיום שלשה של בוש הורידה למינוס נקודה, 88:87, אלא שג'ורג' האדיר ענה עם שלשה משלו מן העבר השני. מיאמי החטיא, אבל לברון חסם את היל ו-16 שניות לבאזר, לואיס קלע עוד שלשה והטירוף לא נגמר. ווסט קלע רק אחת מהקו ומיאמי קיבלה כדור אחרון בפיגור שתי נקודות, 12.8 לסיום. לברון חדר לסל והוציא לבוש, שפספס את השלשה שלו מהפינה. הריבאונד נפל לידיים של היברט, שמצא את ווסט ושם זה נגמר. אינדיאנה שורדת.

ג'ורג' סיים עם 37 נקודות ושש חטיפות. לווסט היו 19 נקודות, היברט קלע 10 וקטף 13 ריבאונדים. לברון כאמור, הסתפק רק בשבע נקודות ב-24 דקות. מי שהחזיקו את מיאמי היו בוש, עם 20 נקודות ועשרה ריבאונדים, לואיס ו-ווייד שקלעו 18 כל אחד ואלן, שסיים עם 15. כקבוצה, ההיט הפציצו לא פחות מ-15 שלשות (מתוך 31 ניסיונות). אבל זה לא הספיק.

שחקן אינדיאנה פייסרס לאנס סטיבנסון. AP
הבטיח לעצמו משחק נוסף של להציק ללברון. סטיבנסון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully