וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 28.5

יונייטד וריאל אחרי וידאל, אתלטיקו מחתימה כישרון, ברצלונה מחתימה עוד שוער. העונה באירופה הסתיימה וחלון ההעברות בפתח. השמועות וההעברות

בילי ג'ונס עם סיידו בראהינו שחקני ווסט ברומיץ' חוגגים מול מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
עובר לחתולים השחורים. בילי ג'ונס, משמאל/רויטרס

העברות

* פאולו זאראטה, חלוצה של לאציו לשעבר ישחק בעונה הבאה בווסטהאם. הארגנטינאי חתם על חוזה לשלוש שנים אצל הפטישים ויחזק את החוד שלהם אחרי עונה לא מוצלחת בתחתית.

* מגן ווסט ברומיץ' בילי ג'ונס חתם לארבע עונות בסנדרלנד. האנגלי בן ה-27 דחה הצעה להמשיך בווסט ברום, כיוון שרצה להרוויח יותר דקות משחק, אחרי עונה מלאה בפציעות.

* אלמריה האריכה את חוזהו של המאמן הצעיר פרנסיסקו בעונה נוספת.

* אתלטיקו מדריד השלימה החתמה ראשונה לקיץ, כשצירפה רשמית את הכישרון המבטיח אנחל קוראה מסן לורנצו. קוראה בן ה-19, המושווה לקון אגוארו, חתם לחמש שנים תמורת 10 מיליון דולר.

* בוראק ילמאז חתם על חוזה חדש בגלאטסראיי עד 2019, במהלכו ירוויח סכום כולל של 14 מיליון יורו.

אדם ללאנה שחקן סאות'המפטון. GettyImages
טוטנהאם וליברפול מתחרות. אדם לאלאנה/GettyImages

שמועות

* אחרי שהחתימה את טר סטגן, ברצלונה הגיעה לסיכום עם שוער נוסף: קלאודיו בראבו, שוער סוסיאדד ונבחרת צ'ילה סיכם את תנאיו וצפוי להיות השוער השני בקאמפ נואו.

* ליברפול שמעוניינת בקשר סאות'המפטון אדם לאלאנה, צפויה לפגוש בתחרות מצידה של טוטנהאם. אחרי שהתרנגולים החתימו את מאוריסיו פוצ'טינו כמאמן, זה סימן כמטרה הראשונה את הקשר ששיחק תחתיו במדי הסיינטס.

* הכישרון הגדול של פ.ס.ז', אדריאן ראביו (19), נמצא על הכוונת של מספר קבוצות פרמיירליג: מנצ'סטר יונייטד, ארסנל, צ'לסי ומנצ'סטר סיטי.

* על פי "פראנס פוטבול", ליברפול צפויה להקדים את נאפולי במאבק על קשר-בלם באיירן מינכן, חאבי מרטינס. אם הקבוצה מדרום איטליה לא תצליח להחתים אותו, היא צפויה להפנות את תשומת הלב לחאבייר מסצ'ראנו או מקסים גונאלון.

* סוכנו של מגן ניוקאסל, דוידה סנטון, התייחס בביטול לדיווחים על התעניינות בו מצידן של רומא ונאפולי: "אלו רק שמועות. הוא מרוצה בניוקאסל".

* קשר יובנטוס ונבחרת צ'ילה, ארתורו וידאל, מסתמן כאחד המלפפונים הלוהטים לקראת חום יולי-אוגוסט. מנצ'סטר יונייטד המתחדשת וריאל מדריד מוזכרות כמי שמאוד מעוניינות בו. אם יובה תסכים למכור אותו, היא תדרוש לפחות 50 מיליון יורו ואולי גם שחקן או שניים בתמורה.

* ברצלונה ממשיכה להתמקד בנסיונות לחזק את ההגנה, ועל פי דיווחים בספרד פנתה לבלם אתלטיקו מדריד מירנדה. על פי כלי התקשורת, גם מנצ'סטר יונייטד מעוניינת בבלם הברזילאי.

* על פי דיווחים בספרד, ויסנטה דה בוסקה דחה הצעה גדולה לאמן את מנצ'סטר יונייטד. לאחר שמאמן נבחרת ספרד דחה את ההצעה, פנו השדים האדומים ללואי ואן חאל והחתימו אותו לבסוף.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ארתורו וידאל יובנטוס חוגג שער. AP
יונייטד וריאל מעוניינות. ארתורו וידאל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully