וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: קאלה דרשלר ועמירן שקלים סיכמו

28.5.2014 / 11:02

השוער סיכם בעל פה את תנאיו, ואמור להצטרף רשמית למלאבסים היום. גם שגיב כהן קרוב לחתימה. דור כוכב על הכוונת

קאלה דרשלר שוער הפועל חיפה. ברני ארדוב
עובר לאם המושבות. קאלה דרשלר/ברני ארדוב

קאלה דרשלר סיכם את תנאיו בהפועל פתח תקוה וצפוי להצטרף אליה בחוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, בפתח תקוה סימנו את דרשלר כמועמד הבכיר להצטרף במקומו של אבי איבגי שסיים חוזה. השוער סיכם בעל פה כבר את כל הפרטים מול העולה החדשה לליגת העל והיום (רביעי) הצדדים צפויים להיפגש כדי לחתום על החוזה. קאלה, שיחגוג בשבוע הבא יום הולדת 40, משחק בישראל ברציפות מאז 2006. הוא עבר במכבי תל אביב, בית"ר ירושלים, הפועל באר שבע והפועל חיפה, בה שיחק בארבע העונות האחרונות.

"99 אחוז שקאלה יהיה בהפועל פתח תקוה", אמרו בסביבת השחקן. "אם לא יקרה משהו מפתיע, הוא יחתום היום על החוזה". בינתיים דרשלר הגיע אתמול לבוררות שנקבעה מול הפועל חיפה, אך טעות אדמיניסטרטיבית גרמה לכך שהשוער נשלח לרמת גן במקום לחיפה. בעקבות זאת, נדחה הדיון לחודש יוני, אז ייפגשו הצדדים ברמת גן ויחלו את הליך הבוררות. השוער תובע 300 אלף שקל מהפועל חיפה.

הקשר שגיב כהן ששיחק בהפועל עכו וגדל בהפועל פתח תקוה, סיכם גם הוא בקבוצה. כהן, 27, חוזר לקבוצה אותה עזב לאחרונה בינואר 2010. גם המגן השמאלי עמירן שקלים חוזר למועדון. השחקן בן ה-26 שיחק בקבוצה בשתי קדנציות שונות ואשתקד רשם 11 הופעות ליגה במדי מ.ס אשדוד. בנוסף, בפתח תקוה מעוניינים לשאול ממכבי חיפה את דור כוכב ואחד משני החלוצים שובל גוזלן או שחר הירש.

מכבי חיפה מכבי פתח תקווה רבע גמר גביע המדינה לנוער 2013. מכבי חיפה
פתח תקווה מעוניינת לשאול אותו. דור כוכב/מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully