וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוד מאחורי הבעיטות של כריסטיאנו רונאלדו

בספר על CR7 נטען כי עצם נוספת בקרסול מעניקה לו דיוק ועוצמה מירביים. וגם: הסיבה לחגיגה המוגזמת בגמר הצ'מפיונס

שחקני ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו (ימין) קרים בנזמה (שמאל). GettyImages
רונאלדו מתכונן לבעיטה חופשית. בעוד כמה שניות העצם הנוספת תעשה את פעולתה/GettyImages

גם אתם אי פעם תהיתם איך לעזאזל כריסטיאנו רונאלדו בועט בכזו עוצמה גבוהה מרחוק? יכול להיות שהתשובה לשאלה הזאת טמונה בסיפור ביזארי. על פי ספר חדש שיצא לאור בפורטוגל, ומגולל את סיפור חייו של CR7, לפורטוגלי יש גורם שמעניק לו יתרון פיסי מובהק על פני אחרים - עצם נוספת באזור הקרסול. כן, קראתם נכון.

כבר בגיל צעיר התגלה בבדיקות שנערכו לרונאלדו כי מבנה הקרסול שלו ייחודי, וכי רק ל-10 אחוז מבני האדם יש עצם נוספת שכזו. העצם הזו, כך נטען, מעניקה לרונאלדו עוצמה, דיוק ועומק מיוחדים בבעיטה ברגל ימין, ומסייעת לו לסובב את הכדור בצורה שכבר הפכה לסימן היכר. אלכס פרגוסון, שראה בועט או שניים בקריירה הארוכה שלו, אמר על רונאלדו בזמנו כי "הוא בועט החופשיות הכי טוב שראיתי אי פעם". אולי הוא ידע על מה הוא מדבר.

הנה זה במספרים (חלקיים אמנם, אך מעבירים את המסר): בסך הכל, כבש רונאלדו 50 שערים בבעיטות חופשיות בקריירה. מאז עונת 2010-2011, כבש רונאלדו 19 שערים בבעיטות חופשיות, ורגל ימין האימתנית שלו הייתה אחראית על 95 (!) שערים. העונה הוא כבש בסך הכל 5 פעמים בבעיטות חופשיות ו-13 שערים בבעיטות מחוץ לרחבה. בעונה שעברה ארבעה שערים מבעיטות חופשיות נרשמו לזכותו וב-2011-12 היו לו עוד ארבעה כאלה.

בנושא אחר: אתר האינטרנט של העיתון El Confidencial בספרד מסביר את החגיגה המדוברת של רונאלדו אחרי השער הרביעי של ריאל מדריד בגמר ליגת האלופות בסוף השבוע. לטענת האתר, אחרי הפורטוגלי עקבה מצלמה מיוחדת לאורך כל המשחק, זאת כחלק מצילומי סרט שנעשה עליו וששמו יהיה: "כריסטיאנו רונאלדו: הסרט". כזכור, רונאלדו חגג בצורה שנראתה מוגזמת אחרי שהבקיע בפנדל בדקה ה-120, כשהמשחק כבר היה גמור. החגיגה שלו הפכה מושא ללעג ברחבי העולם.

רוצים לבעוט כמו רונאלדו? הנה מדריך מקוצר

והנה משחק עבורכם: לבעוט כמו רונאלדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully